شرط گل‌گهر برای انتقال میری به سپاهان

باشگاه گل گهر سیرجان در ازای انتقال محمد میری خواستار انتقال شایان مصلح شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ محمد میری یکی از اولین خریدهای امیرقلعه نویی برای تقویت خط میانی تیم جدیدش بود. بازیکنی که در هفته های پایانی لیگ نوزدهم نمایش‌های خیره‌کننده ای داشت و با دو گل از راه دور مقابل استقلال در آزادی و سپس سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، به اندازه تمام 30 سال زندگی‌اش در معرض دید اهالی فوتبال قرار گرفت.

این بازیکن که به نظر می‌رسد مانند گذشته مورد توجه امیرقلعه نویی قرار ندارد، این روزها به دنبال مقصد جدیدی است و از سپاهان به عنوان یکی از باشگاه‌های خواهان او نام برده می‌شود.

البته مسئولان باشگاه گل‌گهرسیرجان برای اینکه رضایت‌نامه این بازیکن را برای حضور در سپاهان صادر کنند، خواهان به خدمت گرفتن و معاوضه او با شایان مصلح شده‌اند.

شایان مصلح یکی از خریدهای امیرقلعه نویی در ابتدای لیگ نوزدهم بود و در طول فصل توانست خود را به عنوان یکی از مهره های ثابت تیم مطرح کند.

حالا سپاهان تصمیم گیرنده نهایی در رابطه با این موضوع خواهد بود و باید دید پس از انتقال روح الله باقری به جمع طلایی پوشان اصفهانی که روز گذشته انجام شد، آیا همبازی سابق او در نساجی مازندران نیز به او ملحق خواهد شد یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود.

سپاهان در خط میانی روز گذشته با محسن مسلمان برای فسخ قرارداد به توافق رسید و به زودی یکی دو بازیکن دیگر نیز از جمع این تیم جدا خواهند شد.

کد خبر: 1079090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =