امکان ثبت‌نام برای جاماندگان پذیرش در دانشگاه استاد فرشچیان فراهم شد

امکان ثبت‌نام برای جاماندگان از ثبت‌نام اولیه در دانشگاه آزاد واحد استاد فرشچیان، در رشته‌های فرش، نقاشی، صنایع دستی و معماری در مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته فراهم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امکان ثبت‌نام برای جاماندگان از ثبت‌نام اولیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استاد فرشچیان، در رشته‌های فرش، نقاشی، صنایع دستی و معماری در مقطع تحصیلی کارشناسی پیوسته، با مراجعه مستقیم به محل واحد دانشگاهی فراهم شد.

متقاضیانی که تا کنون هیچ‌گونه اقدامی جهت ثبت‌نام در این واحد دانشگاهی انجام نداده‌اند، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۴:۰۰ به نشانی واحد (تهران- میدان انقلاب اسلامی- خیابان انقلاب اسلامی- خیابان دوازده فروردین- خیابان شهید نظری- نبش کوچه جاوید یکم- شماره ۹۷- واحد هنرهای اسلامی- ایرانی استاد فرشچیان) مراجعه کنند.

ضروری است داوطلبین، قبل از مراجعه به واحد دانشگاهی، نسبت به دریافت رسید درخواست تاییدیه تحصیلی از سامانه taeeda.ir اقدام کنند و رسید مذکور را به همراه داشته باشند.

ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی (دیپلم متوسطه دوم) یا (دیپلم نظام قدیم) یا (پیش دانشگاهی) که از سامانه taeeda.ir، به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد هنرهای اسلامی- ایرانی استاد فرشچیان صادر شده است.

عکس رنگی ۴*۳ با پوشش اسلامی ۶ قطعه (برای مشمولین نظام وظیفه ۱۲ قطعه) پشت نویسی شده، برای متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی دوره متوسطه دوم و یا دیپلم نظام قدیم است، گواهی و یا اصل مدرک فراغت از تحصیل + یک عدد کپی مدرک، برای متقاضیانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند، ارائه هر دو مدرک دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی ضروری است. از هر مدرک یک عدد کپی مدرک، اصل شناسنامه عکس دار و تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه در یک برگ به تعداد دو عدد، تصویر صفحات سوم و چهارم شناسنامه در یک برگ به تعداد دو عدد، تصویر صفحات پنجم و ششم شناسنامه در یک برگ به تعداد دو عدد را در دست داشته باشند.

متقاضیانی که دارای کارت ملی هوشمند هستند؛ تصویر روی کارت ملی در یک برگ به تعداد یک عدد، تصویر پشت کارت ملی در یک برگ به تعداد یک عدد را در دست داشته باشند.

متقاضیانی که فاقد کارت ملی هوشمند هستند، رسید دریافت کارت ملی که از دفاتر خدمات الکترونیکی و یا ثبت احوال دریافت کرده‌اند را به همراه داشته باشند.

داوطلبین معافیت دائم از خدمت و یا دارای کارت پایان خدمت وظیفه عمومی، کارت معافیت و یا اتمام خدمت وظیفه عمومی را به همراه داشته باشند.

داوطلبینی که از معافیت وقفه تحصیلی دوره متوسطه دوم تا کنکور سراسری استفاده می‌کنند، جهت اخذ معافیت تحصیلی با ارائه مدارک شناسایی در روز ثبت نام، جهت صدور معافیت تحصیلی برای واحد استاد فرشچیان به دفاتر ناجا معرفی می‌شوند.

برای داوطلبینی که گواهی اعزام به خدمت آنان در تاریخ مراجعه به واحد استاد فرشچیان برای ثبت‌نام، هنوز مهلت داشته باشد، نیز جهت صدور معافیت تحصیلی برای واحد استاد فرشچیان به دفاتر ناجا معرفی می‌شوند.

موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یا سازمان متبوع برای مشمولان دیپلمه که دارای تعهدات خدمتی هستند و از خدمت دوره ضرورت معاف هستند. افرادی که به عنوان سرباز معلم مشغول خدمت هستند با مجوز وظیفه عمومی از خدمت ترخص شوند. گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه برای شاغلین نیروهای نظامی و انتظامی، کلیه فرم‌های ثبت نام مربوط به مقطع کارشناسی پیوسته را از لینک edu.iau.ac.ir/Home/NewsList دریافت و تکمیل و در زمان مراجعه حضوری ارائه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =