بازشدن پنجره استقلال در گروی ۵۰ هزار دلار

بر اساس ادعای سخنگوی هیات مدیره استقلال باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در گروی ۵۰ هزار دلار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مدیران باشگاه استقلال طی روزهای گذشته تلاش زیادی انجام دادند تا در حدود ۸۰۰ هزار دلار بدهی های خود به وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور ازبکستان و سرور جپاروف را پرداخت کنند تا پنجره نقل وانتقالاتی شان باز شود.

با تلاش اعضای هیات مدیره و تامین منابع مالی این پول ها به صورت جداگانه به حساب‌های خارجی واریز شده و به زودی پنجره نقل و انتقالاتی باز می‌شود. مساله مهم اما این است که پنجره استقلال تا زمانی که پول به صورت کامل به حساب شفر ننشیند باز نخواهد شد. به همین خاطر مدیران استقلال همچنان در تلاشند تا با توجه به شرایط تحریمی پول شفر به حسابش بنشیند.

حجت نظری، عضو هیات مدیره استقلال در این خصوص گفت: «توانستیم تمام مبلغی را که باید به شفر پرداخت می‌کردیم، بپردازیم. مبلغ بسیار کوچکی را تائیدیه نداریم. ۵۹۲ هزار دلار به حساب او پرداخت شده و حدود ۵۰ هزار دلار هنوز به حساب شفر ننشسته است.»

استقلالی‌ها برای پرداخت پول به شفر به واسطه چند بانک در کشورهای مختلف این پول را واریز می‌کنند و به همین خاطر طلب شفر به صورت یکجا به حساب او نمی‌رود. از این رو آبی ها منتظرند ۵۰ هزار دلار باقیمانده نیز به حساب شفر بنشیند تا پنجره نقل و انتقالاتی شان از سوی فیفا باز شود و بتوانند قراردادهای جدید را ثبت کنند.

نظری همچنین درباره سایر بدهی های استقلال نیز تاکید کرد: «بدهی پاختاکور کامل پرداخت شده، تاییدیه جباروف هم چند روز پیش رسید. خوشبختانه تمامی بدهی‌های خارجی پرداخت شده است. ۲۷ هزار دلار به بدهی شفر باید اضافه کنیم که جریمه فیفاست و پرداخت شده است. امیدواریم مبلغ باقی‌مانده در حساب شفر بنشیند.»

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1079106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =