قلم هوشمند سازگار با ۶۶ زبان برای نگارش سنتی و دیجیتال

یادداشت برداشتن و مطلب نویسی از جمله نیازهای ضروری بسیاری از مشاغل است و یک قلم هوشمند برای نگارش بر روی کاغذ یا نمایشگرهای دیجیتال این نیاز را برطرف می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از انگجت، برخی افراد دوست دارند برای یادداشت برداشتن از کاغذ استفاده کنند و برخی دیگر استفاده از نمایشگرهای گوشی و تبلت را ترجیح می‌دهند. یک قلم هوشمند جدید به نام سینک پن ۲ نوشتن مطالب بر روی کاغذ و نمایشگرها را به طور همزمان ممکن می‌کند.

قلم یادشده دارای یک حسگر ردگیری حرکت است که می‌تواند هر متنی را به متن دیجیتال مبدل کند. البته برای سهولت تبدیل متون یک نمایشگر ال سی دی ۱۰ اینچی نیز به همراه قلم مذکور عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند به راحتی بدون نیاز به حمل کاغذ وظایف محوله را انجام دهند.

کاربران می‌توانند به راحتی فایل‌های دیجیتال خود را سازماندهی کرده، به اشتراک بگذارند و تغییر دهند. نگارش به رنگ‌های مختلف، گروه بندی یادداشت‌ها و یافتن سریع محتوای مورد نظر از جمله مزایای استفاده از این قلم و نمایشگر آن است.

قلم یادشده قادر به ضبط فایل‌های صوتی نیز هست و حروف الفبای ۶۶ زبان را تشخیص داده و آنها را به فرمت های مختلف از ورد تا پی دی اف گرفته و حتی فایل‌های تصویری جی پگ مبدل می‌کند. قیمت این قلم ۱۵۰ دلار است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1079162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =