برنامه‌های واحد زنجان برای هفته وحدت و ۱۳ آبان اعلام شد/ از برگزاری کرسی آزاداندیشی تا وبینارهای فرهنگی و تربیتی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برنامه‌های این واحد دانشگاهی در هفته وحدت و روز مبارزه با استکبار جهانی را اعلام کرد.

حسین محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در هفته وحدت و روز ۱۳ آبان اظهار کرد: برای ۱۳ آبان ماه و روز مبارزه با استکبار، برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌ایم؛ برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع پایان تک قطبی شدن جهان و پایان هژمونی آمریکا، یکی از مهم‌ترین برنامه واحد زنجان برای به مناسبت این روز خواهد بود.

وی افزود: برگزاری نشست ویژه دانشجویان با موضوع استکبار ستیزی و سخنرانی سید هاشم میرلوحی، برگزاری مسابقات مجازی با عنوان «۱۳ سوال»، مسابقه برترین پست اینستاگرامی با محوریت جشنواره از حماسه تا حماسه و انجام مصاحبه با فعالان سیاسی و دانشجویی و پخش از صدا و سیمای استان، جزو مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد زنجان برای گرامیداشت ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود.

محمدی درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در هفته وحدت ادامه داد: برای هفته وحدت نیز برنامه‌های زیادی در نظر گرفته‌ایم؛ ترجمه کتاب «یک تکه ابر» به زبان انگلیسی از سوی دانشجویان کارشناسی ارشد گروه زبان یکی از برنامه‌های ما برای این هفته خواهد بود که امیدواریم کار ترجمه آن تا یک ماه آینده به اتمام برسد و بتوانیم آن را به زودی به مرحله چاپ برسانیم. کتاب یک تکه ابر جزو کتاب‌های فاخر در حوزه دین شناسی محسوب می‌شود که به ویژگی‌های رفتاری و اجتماعی رسول الله(ص) می‌پردازد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد زنجان تصریح کرد: برگزاری وبینار تربیتی با محوریت الگوگیری از اخلاقیات و ویژگی‌های رفتاری پیامبر اعظم(ص) با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزاری مسابقات دلنوشته در مورد شخصیت پیامبر از سوی کانون‌های دانشجویی، برگزاری مسابقات نقاشی ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه و نامگذاری یکی از سالن‌های همایش دانشگاه به نام پیامبر عظیم الشان اسلام، از جمله برنامه‌های ما برای هفته وحدت خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درپی اهانت مکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت رسول اکرم(ص) نیز روز گذشته تجمعی با حضور دانشجویان و کارکنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و بیانیه دانشگاه در محکومیت این اقدام قرائت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =