پزشک جدید استقلال معرفی شد

باشگاه استقلال تهران پزشک جدید این تیم را معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اتفاقات رخ داده و دلخوری کادر پزشکی پیشین  استقلال، مسئولان استقلال ضمن تعیین محرومیت‌های انضباطی برای متخلفان، در پی تلاش برای بازگشت کادرپزشکی به تیم بودند که به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و پزشک تیم استقلال هیچگاه در فصل جدید در تمرینات شرکت نکرد.

به همین دلیل باشگاه استقلال به اطلاع هواداران و علاقمندان خونگرم آبی دل می‌رساند که با نزدیک شدن به فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال و با توجه به شرایط کووید ١٩ بیش از این فعالیت تیم استقلال بدون نظارت جامع کادر پزشکی جایز نیست. لذا پس از بررسی‌های فراوان، ضمن تقدیر و تشکر از کادر پزشکی قبلی تیم، تیم استقلال برای اولین بار با پزشکی حاذق و جوان فصل جدید را آغاز خواهد کرد.

طبق برنامه‌های اعلامی دکتر مهدی سیاهپوش، متخصص ارتوپدی و دارای بورد تخصصی، یک گروه فوق تخصصی دانشگاهی (فوق شانه، فوق دست، فوق پا و فوق زانو)، یک مرکز تخصصی ارتوپدی دولتی و سه مرکز فوق تخصصی پزشکی ورزشی (دارای خدمات فیزیوتراپی تخصصی ورزشی، آب درمانی، تغذیه، روان شناسی ورزشی) آماده ارائه  خدمات به تیم استقلال بزرگ و همینطور هواداران آن‌ها خواهند بود.

از این پس برنامه‌های آموزش پزشکی و نحوه ارائه خدمات به هواداران از طریق منابع رسمی و کانال باشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =