انتخابات شورای آرمان دانشجو علوم پزشکی آزاد تهران برگزار می‌شود

شورای آرمان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تهران آزاد اسلامی انتخابات خود را به صورت مجازی هفته پایانی آبان‌ماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای آرمان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی  آزاد اسلامی تهران هفته پایانی آبان‌ماه انتخابات خود را به صورت مجازی برگزار کرده و در اولین جلسه شورای مرکزی؛ دبیر انجمن انتخاب خواهد شد.

زهرا اسدی در گفت وگو با ایسکانیوز از برگزاری انتخابات شورای آرمان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفته پایانی آبان ماه خبر داد و گفت: انتخابات با توجه به حضور نداشتن دانشجویان در دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی درباره تاخیر انتخابات بیان کرد: اداره کل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی چندین ماه است که بنا دارد سامانه‌ای را برای برگزاری انتخابات مجازی تشکل‌های دانشجویی طراحی و معرفی کند؛ اما متاسانه تا کنون این موضوع تحقق نیافته است. 

دبیر شورای آرمان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تهران آزاد اسلامی ادامه داد: اداره کل تشکل‌های سیاسی اسلامی تا زمانیکه سامانه ایمنی را معرفی نکند؛ تشکل‌ها نمی‌توانند انتخابات خود را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید تازه آغاز شده است، گفت: بخشی به نام عضویت در انجمن‌ها و تشکل‌ها در پرتال شخصی دانشجویان وجود دارد که آنها در هنگام ثبت نام به صورت مجازی می‌توانند از این طریق عضو تشکل‌های دانشجویی شوند.

به گفته اسدی؛ امسال جذب دانشجویان ورودی جدید تنها از طریق فضای مجازی امکان‌پذیر است و متاسفانه این موضوع بر روند جذب تاثیرات نامطلوبی دارد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: شورای آرمان دانشجو در ایام کرونا؛ فعالیت‌های خود را معطوف به ساخت پادکست و کلیپ‌هایی با توصیه‌های پزشکی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این شورا تا قبل از شیوع ویروس کرونا یکی از فعال‌ترین تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران بود؛ اما متاسفانه در ایام کرونا دچار افت در فعالیت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =