بهشت زهرا(س) در شرایط بحرانی به سر می‌برد/ ثبت ۵۰ درصد متوفیان کرونایی در پایتخت

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه این سازمان در شرایط بحرانی به سر می‌برد، گفت: تعطیلی کامل بهشت زهرا امکان‌پذیر نیست ولی از ۱۶ درب بهشت زهرا تنها دو درب باز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در  شبکه خبر درباره آمار دفن متوفیان در بهشت زهرا به دلیل کرونا، اظهار داشت: ۸ ماه است که سازمان بهشت زهرا در وضعیت بحرانی به سر می‌برد ولی با این حال سعی شده که با برنامه‌ریزی‌ها، این بحران را سپری کنیم و همکاران ما از اوایل کرونا تاکنون مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند و مشکلی در زمینه تدفین اموات کرونایی نداشته‌ایم.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود سازمان بهشت‌زهرا پاسخگوی ارائه خدمات و اقدامات لازم جهت تدفین اموات در این سازمان نیست، صحت ندارد ولی به هر حال ما در شرایط بحرانی هستیم و ۵۰ درصد متوفیان کشور در سایت کامپیوتری بهشت زهرا ثبت شده‌اند و تهران به طور کلی روزانه ۲۰۰ متوفی دارد که بیش از ۱۵۰ نفر نیز به دلیل ابتلا به کرونا به این آمار افزوده شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا گفت: این سازمان بدون تعطیلی در حال فعالیت است و علیرغم اینکه به دو برابر این نیرو و امکانات نیاز داریم ولی سعی کرده‌ایم که اقدامات لازم را به شهروندان ارائه دهیم و از مردم درخواست داریم که برای پروتکل ها را دقیق رعایت کنند.

خال خاطرنشان کرد: در حال حاضر از ۱۶ درب بهشت‌زهرا ۴ درب بسته و تنها دو درب بابا شهدا و زهرا باز است و به شهروندان توصیه می‌کنیم فقط برای موارد تدفین اموات مراجعه‌کنند و از ورود غیرضروری بپرهیزند.

وی تاکید کرد: تعطیلی کامل بهشت‌زهرا امکان پذیر نیست و خانواده‌ها باید پروتکل های لازم را رعایت کنند و همانطور که در فروردین آمار متوفیان ۱۱۹ مورد در روز بود و با رعایت موازین بهداشتی توسط مردم این آمار به عدد ۹ درب اردیبهشت رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =