رژیم صهیونیستی در تخریب منازل مسکونی فلسطینیان رکورد زد

سازمان آزادی‌بخش فلسطین از رکوردشکنی بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در تخریب منازل مسکونی فلسطینیان ساکن قدس اشغالی در سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک‌سازی وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری میلادی تا کنون ۱۲۹ واحد مسکونی در شهر قدس اشغالی را تخریب کرده است.

در این گزارش آمده است که تخریب این تعداد از منازل مسکونی فلسطینیان از سال ۲۰۱۶ که رقم آن ۱۲۳ واحد بود، تا کنون بی‌سابقه بوده است.

در گزارش مذکور آمده است که سیاست‌های رژیم صهیونیستی تنها محدود به توسعه‌طلبی و افزایش ساخت‌وسازها در شهرک‌های صهیونیستی در قدس و اطراف آن و نیز تلاش برای تغییر چهره این شهر و تمدن آن نیست بلکه به حد تغییرات جمعیتی آن رسیده است.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی سیاست «پاکسازی نژادی خاموش» را به شیوه‌های گوناگون اجرا می‌کند که از جمله آن تخریب خانه‌های فلسطینیان است.

در این گزارش همچنین به افزایش فعالیت‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی از طریق گسترش ساخت واحدهای جدید و افزایش شمار شهرک‌نشینان به ویژه در مرکز شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری، اشاره شده است.

مسئولان رژیم صهیونیستی اخیرا نیز با ساخت ۶۰ واحد صهیونیست‌نشین در منطقه سوق الجمله در الخلیل موافقت کردند.

«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سامبر ۲۰۱۹ به گروه‌های شهرک‌نشنیان صهیونیست برای تکمیل ساخت مجتمع سوق الجمله که از چند سال پیش متروکه باقی مانده بود، چراغ سبز نشان داد. اجرای این طرح باعث ایجاد ارتباط جغرافیایی بین حرم شریف ابراهیمی و محله صهیونیست‌نشین «ابراهام افینو» و در نتیجه افزایش شمار شهرک‌نشینان در الخلیل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =