وقایع‌نگاری ادبی دوران کرونا از سوی هنرمندان ضروری است/ دغدغه‌مندان برای زنده نگه داشتن ایثار کادر درمان به میدان بیایند

یک خواننده پاپ کشورمان با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی، گفت: هنرمندان دغدغه‌مند که بر تلاش و زحمت‌های کادر درمان واقف هستند، باید به میدان بیایند و ایثارگری کادر درمان را در ذهن جامعه زنده نگه دارند.

امیر تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (کرونا-از-سوی-هنرمندان-ضروری-است-دغدغه-مندان">ایسکانیوز)، با بیان اینکه کادر درمان با تمام وجود برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده است، گفت: زحمات این قشر از جامعه به هیچ عنوان قابل انکار نیست؛ ضرورت دارد که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را در این کارزار سخت و دشوار یاری کنند.

خواننده پاپ کشورمان با تاکید بر اینکه مردم نقش موثر و قابل توجهی در تضعیف کرونا دارند، اظهار کرد: در حقیقت اگر مردم همچون روزهای ابتدایی شیوع این بیماری نکات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، یقینا شاهد آمار رو به افزایش مبتلایان و فوتی هایی که این روزها نسبت به روزهای قبل بیشتر شده، نبودیم. باید بپذیریم که عدم رعایت و هماهنگی مردم با کادر درمان منجر به افزایش این آمار شده است.
تاجیک با بیان اینکه مردم باید با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمان را در انجام رسالت بزرگ و خطیرشان مبنی بر شکست کرونا یاری کنند، افزود: مطمئنا همکاری مردم با کادر درمان منجر به افزایش انگیزه و روحیه در این قشر از جامعه خواهد شد.
این هنرمند عرصه موسیقی ادامه داد: باید در راستای ماندگاری ایثار و ازخودگذشتگی کادر درمان قدم برداریم و در این راستا هنرمندان نقش مهمی دارند. به عنوان مثال کتابی که در این خصوص توسط نویسنده ای تهیه و چاپ می شود و یا قطعه آهنگی که توسط خواننده ای تهیه و به پخش می رسد، برای سالیان سال ماندگاری دارد؛ همانطور که کتاب و فیلم های ارزشی و دفاع مقدسی و موسیقی‌های حماسی دوران جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندگان در آن دوران را در ذهن جامعه زنده نگه می‌دارد.
وی با بیان اینکه دغدغه‌مندان و کسانی که بر تلاش و زحمت‌های کادر درمان واقف هستند، باید به میدان بیایند و در این مسیر اقدام کنند، تصریح کرد: هر کسی به زعم خود و به هر طریقی که می تواند باید مجاهدت‌های کادر درمان را به منصه ظهور و به تصویر بکشاند.
این خواننده پاپ کشورمان راه‌اندازی جشنواره فصل همدلی به منظور ثبت وقایع، تقدیر و تجلیل از کادر درمان را از مؤثرترین راهکارهای پاسداشت زحمات این قشر از جامعه دانست و خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگسرای اندیشه به زعم خود در این میدان احساس تکلیف کرده و در جهت انجام رسالت مهم خود، اقدام ارزنده‌ای صورت دادند که امیدواریم شاهد افزایش اینگونه فعالیت های فرهنگی از سوی سایرین باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =