130 بسته غذایی و بهداشتی میان نیازمندان شهرستان خوی توزیع شد/ آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه با رمز «یا نبی‌اکرم»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: تاکنون ۱۳۰ بسته غذایی و بهداشتی از طریق کمک‌های مومنانه توزیع کردیم که حتی یک ریال از منابع دانشگاه صرف این امور نشده، بلکه محل تامین اعتبار به واسطه جذب کمک‌های خیرین شهرستان خوی بوده است.

علی رضاپور مقدم معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: با همکاری استادان و بسیج دانشگاه در بحث استکبار ستیزی از منظر بیانیه گام دوم انقلاب قرار است که محتوای ۱۵ دقیقه‌ای در همین رابطه تولید کنیم.

رضاپور مقدم افزود: همچنین قرار بود که جلسه بصیرت را برای روز 13 آبان برگزار کنیم که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و وضعیت شهرستان کنسل شد. اما تولید محتوا و ارائه برنامه در این راستا از طریق کانال‌های مجازی در دستور کار است.

وی تأکید کرد: از مدیران نشریات واحد دانشگاهی دعوت شده تا ضمن مرور برنامه جشنواره «از حماسه تا حماسه» محتوایی در رابطه با روز 13 آبان تولید کنند. در این همین راستا نشریه ره‌پویان که به موضوعات اجتماعی می پردازد قرار است مطالبی را تولید کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: با توجه به اینکه شهرستان خوی یکی از شهرهای مرزی کشور است که در این واحد دانشگاهی اقلیت‌های مذهبی نیز تحصیل می‌کنند. در همین راستا طی سال‌های گذشته نشست‌های هم اندیشی به مناسبت هفته وحدت برگزار می شد.

وی تصریح کرد: همچنین از مبلغان دینی دعوت کردیم تا بحث‌هایی در خصوص شیعه و سنی مطرح کنند، هرچند که ما شرایط واحد خوی را مساعد این موضوع نمی‌دانیم تا وارد بحث‌های اختلافی شویم؛ اما امسال برای هفته وحدت تا به امروز برنامه‌ای نداریم.

رضاپور مقدم ادامه داد: در بحث رزمایش کمک‌های مومنانه این واحد دانشگاهی سه مرحله از این رزمایش را اجرا کرده است. در مرحله اول ۳۶ بسته غذایی و بهداشتی، مرحله دوم تیرماه ۲۵ بسته غذایی و در مرحله سوم دهه اول شهریور که انجام شد ۶۵ بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های شناسایی شده توسط کمیته امدام امام خمینی(ره) توزیع کردیم.

وی تأکید کرد: تاکنون ۱۳۰ بسته غذایی و بهداشتی از طریق کمک‌های مومنانه توزیع کردیم که حتی یک ریال از منابع دانشگاه صرف این امور نشده است بلکه محل تامین اعتبار به واسطه جذب کمک‌های خیرین شهرستان خوی بوده است.

رضاپورمقدم کل مبلغ جمع‌آوری شده را حدود ۱۶ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای این‌که به این امر مهم بیشتر متمرکز شویم رزمایش چهارم را با رمز «یا نبی اکرم» اعلام کردیم ولی هنوز استقبال قابل توجهی نشده است.

وی تأکید کرد: همچنین حسابی تحت عنوان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی را راه‌اندازی کردیم تا جایی که از تیرماه تمام کمک‌های مومنانه از طریق این حساب جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =