آغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی در دانشگاه آزاد ساوه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: در ادامه رزمایش همدلی، چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه از ابتدای این هفته کلید خورده است که به مناسبت هفته وحدت همچنان تداوم خواهد داشت. اقلام مورد نیاز تأمین شده و در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، تقسیم می‌شود.

حجت نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های مربوط به بزرگداشت 13 آبان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی استادان با عنوان «استکبار جهانی و هجمه به مقدسات اسلام» برای این هفته پیش‌بینی شده است. همین برنامه از طریق صفحه اینستاگرامی بسیج دانشجویی دانشگاه برای دانشجویان نیز درنظر گرفته شده است.

وی افزود: حجت‌الاسلام حیدری معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ساوه سخنران ویژه این برنامه زنده مجازی خواهد بود. پیش از این نیز باتوجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های متعددی در بستر فضای مجازی برگزار شده و استقبال بسیار مطلوبی به عمل آمده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه بیان کرد: همچنین در ادامه رزمایش همدلی، چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه از ابتدای این هفته کلید خورده است که به مناسبت هفته وحدت همچنان تداوم خواهد داشت. با واریز کمک‌های کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در حساب متمرکز دانشگاه، بلافاصله اقلام مورد نیاز تأمین شده و در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، تقسیم می‌شود.

نبوی پیرامون فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی در برگزاری رویدادهای فرهنگی نیز عنوان کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا 9 کانون فرهنگی و دانشجویی به‌صورت فعال در سطح دانشگاه مستقر بودند. با ابلاغ بخشنامه لغو حضور دانشجویان در محیط‌های دانشگاهی بسیاری از اعضای این کانون‌ها غیرفعال و بعضاً نیز فارغ‌التحصیل شدند. اکنون کانون مهدویت تنها کانون فعال فرهنگی در دانشگاه شمرده می‌شود.

وی ادامه داد: کانون مهدویت دانشگاه اکنون فعالیت‌های خود را در بستر فضای مجازی با راه‌اندازی گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی ادامه می‌دهد. بسیج دانشجویی نیز در کنار این کانون فرهنگی تنها تشکل دانشجویی فعال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه است. کانون‌های تئاتر و نشریات پیش از شرایط کرونا نیز فعالیت‌های مطلوبی داشتند که با توجه جنس فعالیت‌های این کانون‌ها، اکنون حضور فعالی در دانشگاه ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079308

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =