برگزاری نمایشگاه «۱۳ تصویر از جنایات آمریکا علیه ایران» در دانشگاه آزاد رودهن

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: نمایشگاه ۱۳ آبان نیز با رونمایی از ۱۳ تصویر از جنایات و توطئه‌های آمریکا علیه ایران برای دانشجویان جدیدالورود در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های مربوط به بزرگداشت روز تسخیر لانه جاسوسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد: طبق جلساتی که با اعضای هیئت علمی گروه معارف دانشگاه برگزار شده، سه تن از استادان که درس «انقلاب اسلامی» را برعهده داشتند جلسات درسی هفته آینده خود را به موضوعات «استکبارستیزی و دشمن‌شناسی» اختصاص داده‌اند.

وی افزود: این کلاس‌ها به‌صورت گفتمانی و دو سویه بین استادان و دانشجویان در قالب کلاس‌های مجازی سامانه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد. هماهنگی‌ها برای حضور استادان برجسته حوزه انقلاب ازجمله فواد ایزدی و سیدرضا صدرالحسینی در همایشی با موضوع «۱۳ آبان، رونمایی هرساله از چهره حقیقی آمریکا»  ویژه دانشجویان صورت گرفته که مخاطبان می‌توانند از طریق سامانه‌های جلسات دانشگاهی در این همایش مجازی حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بیان کرد: با مشارکت استادان و کمک‌هایی که توسط خیرین منطقه صورت گرفته است، ۴۰ بسته اقلام غذایی و بهداشتی تهیه و آماده‌سازی شده است. بخشی از این بسته‌ها در روزهای گذشته بین خانواده‌های نیازمند پخش شده و قسمتی از آن نیز در روزهای آتی بین نیازمندان تقسیم خواهد شد. برای سازماندهی حرکت‌های این چنینی، کمیته‌ جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در این واحد دانشگاهی تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به اجرای مرحله چهارم کمک‌های مومنانه عنوان کرد: با همت دانشگاهیان و تلاش کمیته جمع‌آوری کمک‌های مومنانه تاکنون بیش از ۲۰۰ بسته کمک‌های ضروری(غذایی و بهداشتی) بین نیازمندان مناطق مختلف شهر رودهن توزیع شده است. همچنین ۳۵۰ پُرس غذای گرم در ماه‌های گذشته و در کنار بسته‌های اقلام پخش شده است.

وی ادامه داد: به‌مناسبت ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت از دانشجویان فعال فرهنگی دعوت شده تا برنامه‌های مدیحه‌سرایی برگزار شود. هم‌زمان نیز برای روز دوشنبه مراسم مختصری برای دانشجویان جدیدالورود در محوطه دانشگاه تدارک دیده شده که با حضور فعالان و کانون‌های فرهنگی جشن یک ساعته برپا خواهد شد. بروشورهایی برای آشنایی دانشجویان با شخصیت پیامبر اسلامی(ص) در قالب بسته‌های فرهنگی آماده کرده‌ایم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خاطرنشان کرد: نمایشگاه ۱۳ آبان نیز با رونمایی از ۱۳ تصویر از جنایات و توطئه‌هایی که آمریکا علیه ایران انجام داده برای دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =