نمایشگاه عکس با موضوع جنایات آمریکا در واحد دهدشت برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع جنایات آمریکا و مسابقه کتابخوانی با موضوع سیزده آبان و استکبار ستیزی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

لطف‌الله حیدرخواه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی در روز ۱۳ آبان اظهار کرد: این واحد دانشگاهی برپایی نمایشگاه عکس با موضوع جنایات‌ آمریکا، برگزاری جلسات با استادان گروه معارف و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع سیزده آبان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تأکید براینکه مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی با رویکرد چرا مردم از آمریکا متنفر هستند، برگزار خواهد شد، گفت: قرار است این مسابقه برای دانشجویان، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شود.

حیدرخواه تصریح کرد: همچنین پخش کلیپ سخنرانی در رابطه با این روز در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت گفت: برپایی جشن برای کارکنان و استادان و دانشجویان در فضای باز به مناسبت هفته وحدت نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه منطقه دهدشت یکی از مناطق محروم در کشور است، گفت: این واحد دانشگاهی براساس برنامه رزمایش کمک ‌مومنانه، کمک‌های جمع‌آوری شده را بیشتر در اختیار دانشجویان و کارکنان نیازمند این واحد دانشگاهی قرار می‌دهد.

حیدرخواه گفت: برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه قرار است با همکاری هلال‌احمر فعالیت‌هایی را انجام دهیم؛ چرا که از طریق کارکنان و استادان دانشگاهی امکانپذیر نیست.

وی گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی در گذشته به صورت مناظره برگزار می‌شد؛ اما امسال با وجود تبلیغات گسترده‌، به دلیل ویروس کرونا دانشجویان استقبال خوبی نکردند و این امر باعث شده که کرسی آزاد اندیشی برگزار نکنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =