کرونا اجازه فعالیت به انجمن اسلامی دانشجویان واحد تهران جنوب را نداد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب ضمن داشتن مجوزهای لازم برای تاسیس و فعالیت؛ به دلیل بیماری کرونا و نبود دانشجویان در دانشگاه نتوانست فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با وجود اخذ مجوزهای تاسیس به دلیل کرونا موفق به آغاز فعالیت رسمی نشده است.

سیدرضا نورانی در گفت‌وگو با کرونا-اجازه-فعالیت-به-انجمن-اسلامی-دانشجویان-واحد-تهران-جنوب">ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: از سال ۹۷ پیگیر تاسیس دفتر انجمن اسلامی دانشجویان در واحد تهران جنوب بوده‌ایم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در پاییز سال ۹۸ اجازه تاسیس و فعالیت به انجمن اسلامی دانشجویان در واحد تهران جنوب را رسما صادر کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب(عضو اتحادیه دفتر تحکیم وحدت) عنوان کرد: اعضای موسس و شورای مرکزی برای آغاز به کار دفتر در این واحد دانشگاهی برنامه‌های تخصصی و تاثیرگذاری آماده کرده بودند اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام این برنامه‌ها محقق نشد.

وی با گلایه از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: ماه‌هاست که دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی نتوانسته سامانه‌ای برای برگزاری انتخابات مجازی در نظر بگیرد.

به گفته نورانی؛ دفاتر دانشجویی در دانشگاه‌ها با برگزاری انتخابات به حیات خود ادامه می‌دهند و نبود انتخابات و جذب نکردن نیروهای جدید منجر به کم تحرکی و رکود تشکل‌های دانشجویی می‌شود.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دفتر انجمن اسلامی دانشجویان واحد تهران جنوب ذیل اتحادیه دفتر تحکیم وحدت فعالیت دارد اما در خود واحد هنوز فعالیت خاصی حتی به صورت مجازی انجام نداده است.

وی بیان کرد: استمرار فعالیت تشکل‌های دانشجویی در شبکه‌های مجازی مستلزم این است که این تشکل‌ها سال‌ها در محیط دانشگاه فعالیت کرده باشند و برای دفتری فعالیت خود را آغاز نکرده؛ انجام کارهای مجازی نیز امکان پذیر نیست.

در پایان خاطرنشان کرد: بیماری کرونا و غیر حضوری شدن کلاس‌های درس نه تنها بر فعالیت انجمن اسلامی دانشجویان واحد تهران جنوب بلکه باعث کاهش کمی و کیفی فعالیت بیشتر تشکل‌های دانشجویی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =