نخستین کاروان «روایت مقاومت آذربایجان» به راه افتاد

نخستین کاروان روایت مقاومت آذربایجان، یادمان طلبه‌ی شهید معارف صفرزاده، با محوریت روایت نبرد قره‌باغ روی محور زنجان، اردبیل و جلفا به راه افتاد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این کاروان موزائیکی طی سه روز (۷ تا ۹ آبان ۱۳۹۹) پس از روایت مقاومت در زنجان و اردبیل از مرز ایران با آذربایجان و ارمنستان به فاصله‌ی اصلان‌دوز تا مرزآباد؛ خداآفرین تا نوردوز و از نوردوز تا سیه‌رود بازدید کرد. 

روایت راویان جنگ اول قره‌باغ، گفت‌وگو با مردم محلی و بازدید از سد خداآفرین و دیدار با فرمانده سپاه عاشورا از دیگر برنامه‌های کاروان روایت مقاومت آذربایجان بود. 

این نخستین تجربه‌ی برگزاری کاروان‌های موزائیکی روایت مقاومت در آذربایجان بود که مقدمه‌ای برای برگزاری کاروان‌های روایت مقاومت و راهیان نور به صورت تخصصی به مرکزیت زنجان، اردبیل، تبریز، ارومیه و نیز روایت تخصصی مقاومت اسلامی در آذربایجان، قره‌باغ و نخجوان بود.

نخستین کاروان روایت مقاومت آذربایجان با حضور جمع محدودی از فعالان رسانه و کارشناسان جوان منطقه با طراحی مفهومی مدرسه‌ی وتر و هم‌راهی میدانی تشکل‌های مردم‌نهاد استان اردبیل و اجرای مرکز رسانه‌ی قفقاز اتحادیه‌ی رادیوتلویزیون‌های اسلامی با رعایت ملاحظات بهداشتی برگزار شد.

کد خبر: 1079326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =