«پی‌گیر اخبار نباشید» با فردوسی‌پور +عکس

طی یک برنامه مجازی از کتاب جدید عادل فردوسی پور رونمایی خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مراسم رونمایی از کتاب «پی‌گیر اخبار نباشید» با حضور عادل فردوسی‌پور و سروش صحت به صورت مجازی برگزار می‌شود. این مراسم رونمایی فردا (دوشنبه، ۱۲ آبان‌ماه) از ساعت ۲۰  به طور  کامل از اینستاگرام نشر چشمه به صورت زنده پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بدون حضور در این برنامه، آن را پی‌گیری کنند.

در این برنامه به طور کامل درباره‌ سرفصل‌های کتاب «پی‌گیر اخبار نباشید» نوشته‌ رولف دوبلی بحث خواهد شد.

در معرفی این کتاب که با ترجمه عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی و علی شهروز و با قیمت ۳۰ هزار تومان ‌منتشر شده،  آمده است: "کتاب «پی‌گیر اخبار نباشید» نوشته‌ رولف دوبلی با ارائه تکنیک‌هایی کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا روزگار خود را بهتر و با کیفیت بالاتری بگذرانید.

رولف دوبلی در این کتاب به مانند دیگر آثارش در پی راهی برای رسیدن به زندگی شاد و آرام است. او با بررسی این مهم به عوامل مخربی می‌پردازد که ما را از این مسیر دور می‌کند و مانعی برای رسیدن افراد به زندگی حقیقی است.

در واقع کتابی که اکنون در دستان خود دارید به اخبار و نقشی که در زندگی افراد می‌گذارد، پرداخته و شامل دلایلی برای عدم توجه به اخبار، تحقیقاتی در مورد تأثیر خواندن اخبار و نکاتی در مورد چگونگی از بین بردن این عادت است. در دنیای امروز اخبار از یک نوع سرگرمی بی‌خطر به یک سلاح کشتار جمعی مبدل شده که به طور مستقیم بر روی سلامت روان انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. حال رولف دوبلی قصد دارد تا شما را از شر این سلاح خطرناک راحت کند.

اخبار بر روی زندگی و آرامش روانی افراد تاثیری شگرف دارد به طوری که می‌تواند زندگی آن‌ها را مختل ساخته و از لحاظ روانی بر روی افراد تاثیری منفی بگذارد. در حال حاضر اعتیاد به دنبال کردن اخبار آن‌چنان فراگیر شده که رهایی از آن چندان کار آسانی نیست."

انتهای پیام/

کد خبر: 1079351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =