تجمع یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع یوم الله ۱۳ آبان با رعایت دستورات بهداشتی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید محسن محمودی ۱۱ آبان ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا خبر داد و اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی از نقاط عطف و فراموش نشدنی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمودی افزود: سالگرد تبعید حضرت امام (ره)، شهادت جمعی از دانش آموزان به دست مزدوران رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام مناسبت‌هایی است که این روز را به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ثبت کرده است.

وی گفت: جنایات آمریکا و حمایت از اهانت به پیامبر اکرم (ص) توسط رئیس جمهور احمق فرانسه و تقارن با عید ۱۷ ربیع الاول میلاد رسول اعظم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام صادق (ع) اهمیت این روز را مضاعف کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همگان لازم و ضروری است بیان کرد: تجمع ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا رأس ساعت ۱۵ روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

محمودی در ادامه با تشکر از مسئولان و دستگاه‌ها بخاطر همکاری صمیمانه در برگزاری مراسم گفت: تجمعات محدود در شهرستان‌های استان تهران نیز برگزار و مردم عزیز ما روحیه استکبار ستیزی خود را به نمایش خواهند گذاشت و رفتارهای سخیف رئیس جمهور فرانسه را نیز محکوم خواهند کرد.

وی همچنین از مردم عزیز و انقلابی خواست با رعایت دقیق دستور العمل های بهداشتی در مراسم حضور یابند و در این راستا شرکت مترو و سازمان اتوبوس رانی زمینه حضور مردم در مراسم را فراهم آورده‌اند.

ضرغامی سخنران ۱۳ آبان تهران شد/ ابتلای قالیباف به کرونا علت تغییر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران هم چنین از سخنرانی ضرغامی در روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت: پیش از این سخنران مراسم رییس مجلس بود که به علت ابتلای وی به کرونا سخنران تغییر کرد.

وی گفت: سخنران تجمع یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر کننده لانه جاسوسی سابق آمریکا تعیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این رابطه گفت: نظر به اینکه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم مبتلا به عارضه کرونا شده است ضمن آرزوی شفا برای وی و تمامی بیماران کرونایی، ضرغامی سخنران این تجمع خواهد بود.

وی افزود: این تجمع با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، قرائت بیانیه‌های دانش آموزی و دانشجویی و اجرای گروه سرود و رزم نوازان ارتش، اجرای شاعر انقلابی آقای بابایی و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه‌های این تجمع خواهد بود.

محمودی یادآور شد: این تجمع رأس ساعت ۱۵ در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار می‌شود و شرکت مترو آماده خدمت به علاقه‌مندان خواهد بود و تجمعات محدود در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =