توهین‌ها ناشی ازرشد اسلام است

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: کشورهای غربی نمی‌توانند بپذیرند که اسلام به عنوان یک دین فراگیر و جهانی جایگاه رفیعی پیدا کرده و از روی عجز و ناتوانی توهین می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جعفر قادری  در واکنش به حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، گفت: غربی‌ها بارها در رفتار و گفته‌های خود تناقض و دروغ گویی را نشان داده و به عبارت بهتر به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: زمانی که کسی مخالف با دیدگاه غربی‌ها باشد به شدت با آن فرد برخورد می‌شود و غربی‌ها با ادعاهای حقوق بشری و آزادی بیان انواع و اقسام محدودیت‌ها را برای آن فرد ایجاد می‌کنند.

غربی‌ها در توهین به مقدسات حد و مرزی ندارند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مقابل کشورهای غربی به خودشان اجازه می‌دهند که به همه مقدسات و باورهای ادیان دیگر توهین کنند و در این زمینه هیچ حد و مرزی قائل نیستند.

قادری تصریح کرد: این مساله مربوط به امروز و دیروز نیست و ما در گذشته هم شاهد چنین اقداماتی از سوی کشورهای غربی بودیم چرا که رشد اسلام و جایگاه رفیع این دین در جهان باعث شده است که کشورهای غربی از روی ناچاری و استیصال به کارهای واهی چون اهانت به ارزش‌های دین مبین اسلام روی آورند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی نمی‌توانند بپذیرند که اسلام به عنوان یک دین فراگیر و جهانی جایگاه رفیعی پیدا کرده و از روی عجز و ناتوانی چنین مباحثی را مطرح می‌کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1079362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =