گروه‌های جهادی آماده کمک‌رسانی به کادر درمان هستند

روز گذشته مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) از بیماران بخش کرونا عیادت و بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز در آستانه سالروز ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت ختمی مرتبت(ص)، حجه الاسلام و المسلمین سعیدکرمی، مسول نهاد نمایندگی مقام معظم  رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در بخش کرونای بیمارستان امیر المومنین (ع) واقع در نازی آباد ضمن تقدیر از خدمات و زحمات کادر درمان از بیماران بستری در این بخش نیز عیادت کرد.

حجه الاسلام کرمی در حاشیه این دیدار در جلسه ای با حضور رهبر، رئیس بیمارستان و مدیران بیمارستان  از آمادگی گروه جهادی روحانیون نهاد برای خدمت به بیماران و همکاری با کادر درمان در بخش کرونا خبرداد و اعلام کرد: با تمام توان در کنار مجاهدان و مدافعان سلامت و قدردان این مجاهدتها و ایثارگریهای شما هستیم.

بر اساس این گزارش، در این نشست همچنین درمورد فعالیتهای فرهنگی و مقدمات اجرای طرح مراقبت معنوی بحث و گفتگو صورت گرفت.

گفتنی است بیمارستان امیرالمومنین (ع) تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران است و از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بخش داخلی مراقبتهای ویژه خود را  به بیماران مبتلا به این ویروس اختصاص داده است.

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

انتهای پیام/

کد خبر: 1079374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =