ادعای «ترامپ» در ارتباط با «بازیگر اول جیمزباند» چیست؟

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرده است که با چراغ سبز شان کانری توانسته زمین گلفی در اسکاتلند به دست آورد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از دیلی میل، میشلین روکبرون بیوه شان کانری گفت این ستاره اسکاتلندی که به عنوان نخستین جیمز باند شناخته می‌شود در ماه‌های نهایی زندگی‌اش از زوال حافظه رنج می‌برد.

روکبرون نقاش فرانسوی-مراکشی که با کانری در سال ۱۹۷۵ ازدواج کرد گفت با توجه به این بیماری شرایطی در کارکرد مغز وی ایجاد شده بود که عملکرد شناختی را مختل می‌کرد و این ضایعه‌ای برای کانری بود. وی افزود: این زندگی نبود. او دیگر قادر به ابراز وجود نبود.

همسر این بازیگر گفت: حداقل او در خواب و در آرامش از دنیا رفت. من در همه این ایام با او بودم و او داشت از همه دور می‌شد. این رفتن همان چیزی بود که خود او می‌خواست.

وی افزود: او از دمنتیا رنج می‌برد و آرزوی نهایی او این بود که بدون لغزشی از دنیا برود.

روکبرون که ۹۱ ساله است تصویر از خودش و کانری را که در ماه می امسال در سالگرد ۴۵ سالگی ازدواجشان گرفته شده بود منتشر کرد. این عکس در خانه‌شان در باهاما و در جایی که بازیگر برنده اسکار درگذشت گرفته شده است.

میشلین روکبرون که دومین همسر کانری بود و بازیگر سرشناس پس از جدایی از دایان سیلنتو بازیگر استرالیایی با وی ازدواج کرده بود، با ابراز رضایت از زندگی مشترکشان گفت: او الگوی یک مرد کامل بود.

در همین حال پسر کانری از ازدواج اولش هم در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی تایید کرد که پدرش این اواخر حال خوشایندی نداشت.

وی که بازیگری بریتانیایی است افزود: همه ما سعی داریم این رویداد عظیم را درک کنیم با وجود اینکه پدرم مدتی بود حال خوشی نداشت.

در همین حال دونالد ترامپ هم با ادای احترام به بازیگر «پنجه طلایی» و «شکست‌ناپذیران» از وی به عنوان بازیگری بزرگ و مردی بزرگ‌تر یاد کرد. وی همچنین گفت با تایید شان کانری بود که توانست چراغ سبزی برای توسعه یک زمین گلف در اسکاتلند به دست آورد.

نشریه «میرور» با رد این ادعا گزارش کرده در حالی که کانری از پروژه گلف ترامپ حمایت کرده، اما تایید وی به معنی داشتن مسئولیتی در قبال آن نیست و ترامپ چند سالی است که از این طریق سعی دارد بگوید کانری با وی نزدیک بوده است!

انتهای پیام/

کد خبر: 1079378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =