دیر یا زود شاهد نابودی لیبرال‌دموکراسی غربی خواهیم بود

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای سالروز ۱۳ آبان و تسخیر سفارت آمریکا در تهران را گرامی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

تقارن یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه امسال با میلاد رسول‌الله(ص) و رئیس مذهب، امام صادق(ع) و مقارن هفته فرخنده وحدت، یادآور مبارزه رسول‌الله(ص) و ائمه طاهرین(ع) با کفر و شرک و استکبار و مبارزه مستمر و همیشگی با ظلم و طواغیت عالم است. تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام(ع) در ۱۳ آبان‌ماه ۵۸ یادآور شکستن بتهای کعبه پس از فتح مکه توسط سپاهیان اسلام می‌باشد. این روز مبارک که در حافظه تاریخی ملت انقلابی و قهرمان ایران اسلامی به عنوان نماد مبارزه با ظلم و استکبار جهانی شناخته می‌شود و نشان‌دهنده این است که مبارزه با ظلم و استکبار تا زمانه ظهور پرنور و سرور منجی عالم بشریت(عج) و اقامه عدل و داد در سطح کلان جهانی ادامه خواهد داشت.

استکبار جهانی و در رأس آنها شیطان بزرگ که در طول این ۴ دهه از هیچ ظلم و ستم و جنایتی علیه ملت قهرمان ایران فروگذار نکرده است؛ بار دیگر به مردم ایران و تمامی ملت‌های مسلمان و تمامی بشریت این آیه از کلام‌الله مجید را به اثبات رسانید که «وَ لَنْ تَرْضی‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری‏ حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم‏». آری استکبار به هیچ چیزی کمتر از به زانو در آوردن کامل ملت انقلابی ایران و شکست کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی رضایت نمی‌دهد. حال در هر برهه‌ای بهانه‌ای جهت این امر وجود دارد. یکبار انرژی هسته‌ای بهانه می‌شود؛ بار دیگر دفاع و حمایت ایران از گروه‌های مقاومت مانند حزب‌الله لبنان بهانه می‌شود؛ یکبار قدرت دفاعی ایران بهانه می‌شود و ... . لکن به لطف و عنایت الهی تقدیر نهایی عالم بر پیروزی نهایی جبهه حق و نابودی جبهه باطل و کفر و استکبار جهانی رقم خورده است که «فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُون‏».

تجربه مذاکرات هسته‌ای که در نهایت به تصویب برجام انجامید از نمونه‌های بارز و شاخص این مطلب بود که آمریکا و استکبار جهانی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و راه‌حل مشکلات تکیه بر توان داخل و اقتصاد مقاومتی است که بارها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است و در طول این چهار دهه که از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد هر موقع دولت‌مردان ما و مسئولین ما به غرب و به نحو کلی به خارج از کشور تکیه کردند و از توان و نیروی انسانی داخل غافل شدند ضربه‌اش را خوردند و هر موقع با اعتماد به نفس به توان و نیروی داخل تکیه کردند بحمدلله توانستند از گردنه مسائل و مشکلات به سلامت عبور کرده و باعث تعالی و پیشرفت نظام اسلامی بشوند.

مسأله‌ی دیگری که در تقارن یوم‌الله ۱۳ آبان با میلاد رسول‌الله(ص) باید به آن توجه شود؛ مسأله وحدت و اتحاد بین امت اسلامی در سرتاسر عالم می‌باشد. این روزها که با توهین نشریه منفور فرانسوی (شارلی ابدو) به چهره مبارک و نورانی رسول‌الله(ص) و حمایت بی‌شرمانه مکرون، رئیس‌جمهور  فرانسه در حمایت از این کاریکاتور، خشم تمامی مسلمین جهان را برانگیخته است؛ مجدداً شاهد وحدت و همدلی تمامی مسلمین جهان در محکوم کردن این اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی هست. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. إن شاءالله این وحدتی که بین مسلمین دنیا بخاطر این واقعه نامبارک و شوم به وقوع پیوسته است روز به روز بیشتر شود و نهایتاً منجر به نابودی کامل کفر و استکبار جهانی شود.

هر چند که استهزاء و تمسخر أنبیاء عظام الهی(ع) توسط کفار و مشرکین و معاندین از سنت‌های دیرین عالم خلقت می‌باشد و به تصریح کلام‌الله مجید هیچ پیامبری نبوده است که مورد استهزاء و تمسخر واقع نشده باشد. «یا حَسْرَةً عَلَی الْعِبادِ ما یَأْتیهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلاَّ کانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُن‏» لکن امروزه در کشوری که ادعای دموکراسی دارد و مهد آزادی بیان است؛ و در دورانی که ادعای آزادی بیان آن به آسمان هفتم رسیده است؛ تمسخر و استهزاء یک نبی اعظم الهی(ص) که پیامبر بیش از یک میلیارد نفر از مردم دنیا می‌باشد آزاد است؛ لکن به فرموده مقام معظم رهبری تحقیق و بررسی علمی و تاریخی در مورد واقعه‌ای همچون هلوکاست از خطوط قرمز این آزادی بیان است و جرم محسوب شده و با خاطیان به شدیدترین وجهی برخورد می‌شود. حافظه تاریخی فرانسه هنوز پرفسور «رابرت فوریسون» را از یاد نبرده است که بخاطر تحقیق در مورد هولوکاست و زیر سوال بردن این واقعه بارها به زندان افتاده بود.

همچنین «روژه گارودی» محقق و فیسلوف مسلمان فرانسوی که بخاطر تحقیق و انکار هولوکاست بود که در ۱۶ دسامبر ۱۹۹۸ میلادی، فیلسوف و نویسنده مسلمان فرانسوی به‌جرم انکار جنایت علیه بشریت در کتاب خود به‌نام «اسطوره‏ های بنیادین سیاست اسرائیل»، در دادگاه تجدید نظر پاریس محکوم شد. آری این است اوضاع آزادی بیان در غرب که کشیدن کاریکاتور از چهره مبارک یک پیامبر معصوم و نورانی الهی که پیامبر بیش از یک میلیارد نفر از مردم دنیا است و مقدس‌ترین شخص برای مسلمین دنیا محسوب می‌شود آزاد است و اهانت به مسلمین آزاد است؛ اما حتی تحقیق تاریخی و علمی حول یک واقعه چون صهیونیسم بین‌الملل در کشور مدعی آزادی بیان جرم و متخلفین مجازات شده و می‌شوند.

نکته‌ی دیگری که در ۱۳ آبان امسال خودنمایی می‌کند انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است که در این روز برگزار خواهد شد. در مجموع ترامپ و بایدن هر کدامشان پیروز این انتخابات باشند و به کاخ سفید راه یابند تغییری در سیاست‌های کلان آمریکای جنایت‌کار علیه بشریت به نحو کلی و علیه ملت ایران به نحو خاص اتفاق نخواهد افتاد؛ چرا که این مسئولین و روسای جمهور آمریکا نیستند که تعیین‌کننده سیاست‌ها و رویکردهای آمریکا در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و ... هستند؛ بلکه این لابی‌ها و کارتل‌های صهیونیستی در پس پرده سیاست آمریکا هستند که تعیین‌کننده سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکا در ابعاد مختلف هستند. هر چند که به حول و قوه الهی همانگونه که شوروی کمونیسم از هم پاشید؛ افول غرب و لیبرال‌دموکراسی غربی که نماد آن شیطان بزرگ است نیز آغاز شده است و دیر یا زود شاهد از بین رفتن لیبرال‌دموکراسی غربی نیز خواهیم بود و این مکتب مترقی و الهی اسلام است که همه‌گیر خواهد شد چرا که «الْإِسْلَامُ یَعْلُو وَ لَا یُعْلَی عَلَیْه‏». این تقدیر حتمی خداوند متعال است که با ظهور ولی و حجت معصومش، علیرغم خواست مستکبرین و کفار و مشرکین دنیا، اسلام را فراگیر و دنیا را آکنده از عدل و داد کند عجل الله فرجه و سهل الله مخرجه و رزقنا الله رویته و صحبته.

نکته‌ی پایانی امسال متأسفانه بخاطر این بلیه‌ی عالم‌گیر کرونای منحوس که چندین ماه است کل بشریت را به خود مشغول ساخته است؛ مانند سالها قبل امکان برگزاری راهپیمایی و گرامی‌داشت این روز فرخنده و مبارک مانند سالهای گذشته فراهم نیست؛ که از خداوند می‌خواهیم به حق دو مولود مبارک ۱۷ ربیع‌الأول که مصادف با ۱۳ آبان‌ماه شده است یعنی آقا رسول‌الله(ص) و امام صادق(ع) هر چه سریعتر با عنایت خاصه خویش این بلیه شوم را از ایران اسلامی، تمامی مسلمین جهان و تمامی بشریت برطرف بفرماید.

در نهایت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت و تبریک ولادت با سعادت آقا رسول‌الله(ص) به تمامی مسلمین جهان و همچنین میلاد آقا امام صادق(ع) به تمامی شیعیان و پیروان راستین آن حضرت، و همچنین گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان نابودی هر چه سریعتر ظلم و استکبار جهانی و برپایی عدل و داد جهانی با ظهور منجی عالم بشریت(عج) را از خداوند منان خواستار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =