تخصیص سهمیه ویژه روغن به صنوف

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار با اشاره به ترخیص کالاهای رسوبی تا پایان آبان، گفت: برای روغن اتحادیه های صنفی، طی یکی دو روز آینده، سهمیه ویژه ای داده می شود تا مشکلات در این بخش رفع شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عباس قبادی در نشست ستاد تنظیم بازار، اظهار داشت: با تصمیماتی که در ستاد هماهنگی اقتصادی گرفته شد، ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز با سرعت بالایی انجام شود؛ همچنین دیشب توافق شد که ۲ تا ۳ میلیون کالای رسوبی با سرعت بیشتری و تا پایان آبان ماه ترخیص شود.

معاون وزیر صمت با اشاره به وضعیت جوجه ریزی، افزود: در توافق جهاد کشاورزی با صمت مقرر شد که با ورود نهاده‌های دامی، جوجه ریزی سرعت بگیرد تا در فصل تولید مرغ یعنی طی هفته‌های آتی، مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازار مرغ بازار نسبتاً باثباتی شده است اما با آنچه که مدنظر ستاد تنظیم بازار است، مقداری فاصله دارد.

قبادی به توزیع روغن خام در سطح عرضه اشاره کرد و گفت: در بحث روغن خانوار مشکلی نداریم و مشکل تأمین روغن خام کارخانجات هم در حال رفع است. امیدواریم مشکلاتی هم که وجود دارد تا پایان هفته حل شود تا روغن نباتی نیز به وفور عرضه شود.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار افزود: همچنین برای روغن اتحادیه‌های صنفی همچون قنادی‌ها نیز طی یکی دو روز آینده، سهمیه ویژه ای داده می‌شود تا مشکلات در این بخش رفع شود.

قبادی در مورد گوشت قرمز نیز گفت: شرایط بازار گوشت قرمز خوب بوده و از یک ثبات مناسبی برخورد است. با هماهنگی در بخش تولید دام، کشتار و عرضه به ویژه در میادین میوه و تره بار، مقرر شد عرضه دام زنده و توزیع گوشت قرمز در فروشگاه‌ها و به ویژه در میادین میوه و تره بار مستقیم انجام شود و می‌توان گفت که گوشت با قیمت مناسبی به دست مردم برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =