خواب نامبارک فشار حداکثری با مقاومت حداکثری مردم محقق نخواهد شد

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه شکست های پیاپی آمریکا در عرصه بین المللی نشان از افول قدرت چانه زنی او دارد، تصریح کرد: در آینده نزدیک خواب نامبارک آمریکا در پروژه اعمال فشار حداکثری که به دنبال خفگی اقتصاد ایران از گذر تحریم و ایجاد نارضایتی عمومی می باشد به دنبال مقاومت حداکثری مردم ایران محقق نخواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد علی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت مبارک رسول اکرم(ص)گفت: رسوایی ها و شکست های پیاپی آمریکا در عرصه بین المللی در تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران نشان از افول قدرت چانه زنی او و افزایش اقتدار نظام سیاسی جمهوری اسلامی دارد که به پشتوانه خون شهدا و قدرت رهبری فرزانه انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی افرود: در آینده نزدیک خواب نامبارک آمریکا در پروژه اعمال فشار حداکثری که به دنبال خفگی اقتصاد ایران از گذر تحریم و ایجاد نارضایتی عمومی می باشد به دنبال مقاومت حداکثری مردم ایران محقق نخواهد شد و بر ناکامی های مکرر آمریکا در منطقه افزوده خواهد شد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خطاب به رییس جمهور و نمایندگان مجلس بیان کرد: حال مردم، حال کشاورزان و دامداران، حال شاغلان و بازنشستگان، حال کارگران و کارمندان، حال کودکان و جوانان و سالمندان، حال پزشکان و پرستاران و بیماران، حال کسبه و بازاریان، حال نهضتی ها و شرکتی ها و حق التدریسی ها و خرید خدمتی ها، حال پدران و مادران ما خوب نیست، اوضاع نابسامان اقتصادی کشور، عدم سامان دهی بازار سکه و ارز، تعطیلی کارگاه ها و کارخانه های تولیدی بزرگ و کوچک، آسیب های اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و دیگر علل دست به دست هم داد که چهره اقتصاد ایران رنگ پریده، پیکرش نحیف و استخوانش شکننده و آینده اش نامعلوم شود و مردم فقیر فقیر تر و اغنیا غنی تر شوند، محصول این اقتصاد بیمار شکاف عمیق اجتماعی میان طبقات مختلف جامعه است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس ادامه داد: اگرچه تحریم های بی شرمانه و ناجوانمردانه آمریکا و تبعات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا را می توان تا اندازه ای مقصر این وضعیت دانست ولی بی کفایتی و ناکارآمدی بعضی از مدیران را بر مدیریت منابع کشوری که یک درصد جمعیت جهان و ۷ درصد ذخایر جهان را دارد نمی توان نادیده گرفت، در این میان بعضی از مدیران به اعتماد و امانت مردم خیانت کردند که باید امانت مردم از آنها پس گرفته شود و به اهلش سپرده شود.

محسنی بندپی اظهار کرد: بیش از ۵ ماه از عمر این مجلس می گذرد، مگر دغدغه مقام معظم رهبری اقتصاد و معیشت مردم نبود؟ مگر یکی از شعارهای انتخاباتی ما پرداختن به سفره مردم نبود؟ مگر اشتغال و ازدواج جوانان اولویت اول ما نبود؟ بیاییم از حواشی پرهیز کنیم، منافع ملی را بر منافع قومی، قبیله ای و گروهی ترجیح دهیم، اگر قرار است انتقام سخت خون بزرگانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی را بگیریم باید تغییر را از خود آغاز کنیم و از رفتار ها و گفتار های احساسی و هیجانی پرهیز کنیم و با رویکرد علمی و برمبنای دانش به تصویب قانون و نظات بیشتر و دقیق تر بر اجرای آن بپردازیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری به حداکثر وحدت میان قوا و درون قوا نیاز داریم تا با حداکثر بهره وری از منابع موجود بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان کرد: به بهانه گردشگری کشاورزی را گردن زدند و به بهانه منطقه حفاظت شده البرز مرکزی، صنعت را نابود کردند، دریغ از برنامه ای مدون و زیرساختی محکم برای گردشگری.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =