ادعای سفیر آمریکا در قدس اشغالی علیه ایران

سفیر آمریکا در قدس اشغالی ادعایی را درباره جایگاه ایران در منطقه در پی عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از خبرگزاری جوییش نیوز سیندیکت،  دیوید فریدمن سفیر آمریکا در قدس اشغالی در بخشی از گفت‌وگو با این خبرگزاری ادعایی درباره تاثیر عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی از جمله امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی بر نقش ایران در منطقه مطرح کرد و گفت: اتحاد ما با امارات متحده قطعا به خاطر روابط امارات با اسرائیل ارتقا پیدا کرده است. امارات در طرف دیگر تنگه هرمز قرار دارد که نزدیک ایران است. بنابراین از دیدگاه آمریکا و اسرائیل،  ایران اکنون در جایگاه ضعیف تری قرار دارد. اگر ایران در جایگاه ضعیف تری قرار بگیرد،  دنیا جای امن تری است. 
فریدمن همچنین درباره اقداماتی که دولت آمریکا با وجود روی کار ماندن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از پیروزی مجدد احتمالی اش در انتخابات ماه نوامبر فرصت انجام دادن آن را خواهد داشت،  مدعی شد: فکر می‌کنم که ایرانی‌ها پی خواهند برد آینده‌ای در اقدامات مخرب و تلاش برای دست یابی به تسلیحات هسته ای وجود ندارد. 

ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای در حالی مطرح شده که مقامات کشورمان بارها تاکید کرده‌اند که سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی نداشته و نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1079434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =