«میلیچ» فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرده است/شخصاً از دکتر ستوده عذرخواهی کردم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هرویه میلیچ فسخ قراردادش با استقلال را به فیفا اعلام نکرده بود و مشکلی برای حضور در تیم ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احمد مددی ضمن تشریح آخرین وضعیت باشگاه استقلال و با بیان اینکه کار در این باشگاه سنگین است به «رادیو تهران» گفت: از این جهت کار در استقلال سنگین است که در یک ماه گذشته با چالش‌های بسیار سخت مالی مواجه بودیم. خدا را شکر توانستیم چالش‌ها را به حداقل برسانیم. نمی گویم چالش‌ها تمام شده است ولی توانستیم آنها را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: امروز روز کاری اروپا است. از سه طلبکارمان که پول‌هایشان پرداخت شده است خواستیم این موضوع را به فیفا اطلاع بدهند. ۵۹۲ هزار دلار به وینفرد شفر پرداخت شده است. البته با او یک اختلاف ۲۰ هزار یورویی داریم که در حال رفع و رجوعش هستیم. فکر می‌کنم تا ساعات دیگر مشخص می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص قطع همکاری تعدادی از اعضای کادر فنی از جمله شیخ الاسلامی و دین محمدی تاکید کرد: محمود فکری لیستی را به من داد که بر اساس آن با کادر فنی وارد مذاکره شدم و اقدام به امضای قرارداد کردم. دین محمدی روی عدد قراردادش بحث داشت ولی ما همه چیز را از قبل با محمود فکری تمام کرده بودیم.

مددی خاطرنشان کرد: در حالی بررسی موضوع دین محمدی بودم که فکری اعلام کرد به هرکسی با این شرایط نمی‌تواند کار کند، نیازی نداریم. در نهایت دین محمدی از تیم جدا شد. شیخ الاسلامی هم بحث مالی داشت ولی اصلاً به باشگاه نیامد و با من مذاکره نداشت و در محل تمرین با سرمربی به تفاهم نرسید. دین محمدی شناسنامه باشگاه است و برای ما عزیز است ولی این بحث فوتبالی است و بین سرمربی و او بوده است و به باشگاه مربوط نیست.

وی در خصوص احتمال جدایی صمد مرفاوی هم از کادر فنی استقلال تصریح کرد: مرفاوی یک بار به باشگاه مراجعه و نکاتی را یادداشت کرده است. طی امروز و فردا قراردادش را نهایی می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به وضعیت دکتر امین نوروزی و جدایی کادر پزشکی استقلال گفت: این استقلال است که به همه هویت می‌دهد. این برند استقلال است که امین نوروزی را امین نوروزی می‌کند. نوروزی در سختی‌ها و خوشی‌ها و چالش‌ها کنار تیم بوده ولی برند استقلال به همه ما هویت می‌دهد. یک اختلافی در خصوص نحوه ابلاغ حکم سه بازیکن داشتیم. ما احکام را صادر و به بازیکنان ابلاغ کردیم که اعتراض کردند و پرونده الان در استیناف است. اصرار دوستان بود که حکم باید رسانه‌ای شود ولی من این کار را حرفه‌ای نمی‌دانستم و صرف ابلاغ را تمام شده می‌دانستم چون باید جرایم در امور مالی بنشیند و از قراردادشان کسر شود.

وی یادآور شد: بنده سه شب پیش با دکتر نوروزی صحبت و خواهش کردم به تیم برگردد و حتی بنده از طرف بازیکنان از او عذرخواهی کردم. به نوروزی گفتم برای استقلال زیاد زحمت کشیده‌اید و استقلال هم در هویت بخشی به شما عمل کرده و شما با نام استقلال مانوس شده‌اید. ایشان اصرار داشت می‌خواهم امسال نباشم. از من اصرار و از او انکار.

مددی درباره بی احترامی بازیکنان به کادر پزشکی تصریح کرد: ما به کادر پزشکی بی حرمتی نکردیم. شخصاً از دکتر ستوده هم عذرخواهی کردم. یک مدیر باشگاه دیگر باید چه کار کند؟ آیا باید در مسائل جزئی هم ریز شوم؟ کادر فنی تلاش کرد جلسه‌ای بین پزشکان و سه بازیکن برگزار کند ولی کادر پزشکی یک ماه است سر تمرین حاضر نشده. بارها با ستوده صحبت کردم که او سفر خارجی بود ولی ما صبوری کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا حکم بازیکنان خاطی رسانه‌ای نشد؟ گفت: آنها جریمه شدند و حکمشان ابلاغ شده و در سیستم مالی هم نشسته است. نمی دانم دیگر باید چه کار کنم؟

مددی در خصوص اینکه گفته می‌شود «هرویه میلیچ» بازیکن کُروات استقلال به دلیل فسخ قراردادش با این باشگاه و قانون منع به کارگیری بازیکنان خارجی دیگر قادر به بازگشت به استقلال نیست، اظهار کرد: این‌طور نیست. میلیچ فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرده و فقط یک نوتیف داخلی به ما داد که باشگاه هم معوقاتش را واریز کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان با تاکید بر اینکه قرارداد «نجومی» بازیکنان استقلال باید اصلاح شود، گفت: تاکید دستگاه نظارتی است که قراردادهایی که ما می‌گوییم نجومی و آن چند روز در هتل بسته شد و عددها بی رویه افزایش یافت (در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند) تعدیل شود. داریم تلاش می‌کنیم و صحبت اولیه هم شده است تا به یک عدد معقول برسانیم. از رسانه‌ها تقاضا می‌کنم به ما کمک کنند و استقلال را دچار جوسازی رسانه‌ای نکنند. می‌خواهم ورزشی صحبت کنم. استقلال توان پرداخت این عددها را در این فصل ندارد! خواهش می‌کنم به ما کمک کنید. خود بازیکنان هم باید شرایط را درک کنند. شرایط بغرنج است. درآمدسازی ما به حدی نیست که پاسخ این عددهای بالا را بدهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =