برگزاری کرسی آزاد اندیشی به مناسبت ۱۳ آبان/ توزیع ۱۲۰ بسته حمایتی میان ‌نیازمندان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از برگزاری کرسی آزاد اندیشی به مناسبت ۱۳ آبان در فضای مجازی خبر داد.

عباس روحانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت ۱۳ آبان در قالب جشنواره« از حماسه تا حماسه » تعریف شده و هم‌زمان با این روز برگزار خواهد شد.

وی‌ تأکید کرد: چندین گروه‌ تلگرامی و واتس‌اپ در فضای مجازی برای دانشجویان و استاتید و کارکنان راه‌اندازی کردیم تا در این محیط به تولید عکس، فیلم، کلیپ و محتوا بپردازند.

روحانی گفت: همچنین کرسی آزاد اندیشی را به مناسبت ۱۳ آبان در فضای مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته وحدت تدارک دیده شده است، گفت: همه ساله برای ایجاد اتحاد بین دانشجویان شیعه و سنی برنامه‌ها و نشست‌هایی را برگزار می‌کنیم تا همبستگی در بین آنها را تقویت کنیم؛ چرا که با این امر مهم کشور به سمت پیشرفت و توسعه هدایت می‌شود.

وی یادآور شد که تعداد دانشجویان اهل تسنن طی سال‌های قبل به مراتب بیشتر از امسال بوده است و در سال‌جاری در این واحد دانشگاهی نزدیک ۱۰ دانشجوی اهل تسنن مشغول به تحصیل هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: از زمان ابلاغ رزمایش کمک‌های مومنانه با تلاش همکاران مجموعه بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شد به طوری که در مرحله اول ۸۵ بسته حمایتی شامل ( برنج، روغن، ماکارونی، لوبیا، قند، چای و رب) در بین نیازمندان توزیع کردیم.  در مرحله دوم نیز حدود  ۳۵ بسته توزیع شده است. در حال حاضر برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =