نقش پررنگ پلیس در اعمال محدودیت های تردد

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بخشی از موفقیت و پیشرفت در نیروی انتظامی را مدیون پیشکسوتان و بازنشستگان هستیم، گفت: بایستی از تمامی ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات آنان بهره ببریم و در راستای محقق شدن مطالبات مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص بازنشستگان اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سردار حسین اشتری در آئین تجلیل از پیشکسوتان ناجا به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (س) و امام جعفر صادق (ع) (ویدئو کنفرانسی) ضمن درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم و همچنین درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی برای رزمندگان اسلام خصوصا مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" گفت: میلاد سراسر نور، خیر و برکت نبی مکرم اسلام  حضرت محمد مصطفی (س)  و ولادت امام جعفر صادق (ع) را تبریک عرض می کنم و خدا را شاکریم در این ایام نورانی در خدمت همکاران و عزیزان بازنشسته ناجا هستیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدام توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه درباره پیام اکرم (ص) ادامه داد: مسلمانان در سراسر جهان با تظاهرات خود نسبت به این اقدام توهین آمیز اعلام انزجار کردند قطعا این صحبت های بی منطق و از روی نادانی که دل تمامی مسلمانان و غیرمسلمانان را رنجاند در تاریخ ثبت خواهد شد.

فرمانده ناجا همچنین ضمن عرض خیر مقدم به بازنشستگان ناجا تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسه شاهد کسب نتایج مطلوب و محقق شدن مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح باشیم؛ مقام عظمای ولایت در مناسبت های مختلف در رابطه با بازنشستگان فرموده اند:" بازنشستگان باید مورد توجه قرار بگیرند".

این مقام ارشد انتظامی همچنین به فرمایشی از امام راحل در خصوص بازنشستگان اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند:" نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت فراموش شوند"؛ بنابراین باید تمامی اقدامات در خصوص این عزیزان به مرحله عملیاتی برسد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل قدمت و سابقه طولانی (قبل و بعد از ادغام) بیشترین بازنشستگان را دارد ، عنوان کرد: همه ما در برابر این افراد وظیفه سنگینی برعهده داریم و باید با تمامی ظرفیت در خدمت آنها باشیم؛ بایستی با انجام اقدامات مطلوب شأن بازنشستگان را حفظ کنیم.

سردار اشتری در ادامه تاکید کرد: در این برنامه به تمامی فرماندهان و مسئولان مربوطه عرض می کنم که به مسائل و امورات بازنشستگان باید بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه بایستی بازنشستگان در تمامی مراسم ها حضور داشته باشند و از آنها تجلیل شود، عنوان کرد:  بخشی از موفقیت و پیشرفت در نیروی انتظامی را مدیون پیشکسوتان و بازنشستگان هستیم؛ امروز با کسب نتایج مطلوب، سازمان به جایی رسیده که مقام معظم رهبری امام خامنه ای به مناسبت هفته ناجا پیام تبریک صادر کردند که این پیام مملو از مهر و محبت بود و سبب دلگرمی کارکنان ناجا شد.

سردار اشتری تصریح کرد: پیام تبریک مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا وظایف و مسئولیت های ما را بیشتر و سنگین تر کرده است بنابراین بایستی بیش از پیش در راستای تحقق مطالبات ایشان تلاش کنیم.

وی در ادامه در خصوص رفع مشکلات و موانع بازنشستگان تاکید کرد و گفت: بایستی از تمامی ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات این افراد بهره ببریم.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تاکید کرد: لازم است که از ظرفیت و تجارت بازنشستگان نیز در امور ناجا بهره لازم و درست را ببریم.

سردار اشتری در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در موضوع کرونا عنوان کرد: باعث افتخار است که نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بوده است البته نیروی انتظامی نه تنها در بحث درمانی بلکه در خصوص اجرای فاصله گذاری اجتماعی، بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات برای ضدعفونی کردن معابر، برخورد با محتکران و ...  نقش پررنگی داشته و بحمدالله از همان روزهای اول شیوع این ویروس پای کار بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از امروز محدودیت های تردد اعمال می شود، گفت: پلیس در این خصوص نقش پررنگی دارد و با آمادگی کامل پای کار خواهد بود و اقدامات مطلوبی انجام می دهد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی همچنین در برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی می کردند نیز به خوبی ورود پیدا کرد و بیش از 3 هزار تارنمای متخلف را شناسایی و با آنها نیز برخورد کرد.

وی عنوان  کرد: تاکید ما این است که مردم فهیم  ایران اسلامی نیز همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و به توصیه ها بیش از گذشته توجه کنند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: باید بگویم که نیروی انتظامی در زمان شیوع ویروس کرونا بیشترین خدمتگزاری را به مردم داشته است و از این بابت که توفیق خدمتگزاری نصیبمان شده، خداوند را شاکریم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بخشی از موفقیت و پیشرفت در نیروی انتظامی را مدیون پیشکسوتان و بازنشستگان هستیم، گفت: بایستی از تمامی ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات این افراد بهره ببریم و در راستای محقق شدن مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص بازنشستگان اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ این مقام ارشد انتظامی خطاب به کارکنان ناجا در این شرایط بحرانی تاکید کرد: باید بیش از گذشته مراقب خود و خانواده هایتان باشید ان شاء الله و با لطف و عنایت الهی مشکلات موجود رفع و این ویروس منحوس نیز ریشه کن خواهد شد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1079478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =