جزئیات و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دکتری حرفه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان به‌صورت مجازی صورت می‌پذیرد، لذا پذیرفته‌شدگان لازم است از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه ۹۹ برای ثبت‌نام از طریق سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir اقدام کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در بازه زمانی مقرر به‌منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

ضمناً از آنجایی ‌که پذیرش برای برخی رشته‌ها برای دو نیمسال تحصیلی اعلام شده است بعضی از پذیرفته‌شدگان این رشته‌ها با توجه به ظرفیت و تقدم نمره از مهرماه یا بهمن‌ماه سال جاری مشغول به تحصیل خواهند شد. پذیرش برخی از رشته‌محل‌ها برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خواهد بود.

پرونده پذیرفته‌شدگان علمی آزمون سال ۱۳۹۹ برای احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت‌های عمومی سازمان مرکزی به اطلاع واحدها دانشگاهی خواهد رسید.

دانشجویان غیر مشمول وظیفه عمومی (خواهران یا برادران دارا کارت معافیت یا کارت پایان خدمت) که به‌منظور انتقال، تغییر رشته یا تغییر مقطع در آزمون مجدد شرکت کرده و پذیرفته‌شده‌اند، لازم است ضمن مراجعه به واحد اولیه و ارائه کارنامه اینترنتی قبولی درخواست تسویه‌حساب کرده و پس از پرداخت هزینه‌های مربوط مدارک تحصیلی خود را دریافت و برای ثبت‌نام به واحد مقصد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =