پزشک جدید استقلال: اعتبارم بیشتر به خاطر استقلالی بودن است تا تخصص

پس از چند مرتبه تایید و تکذیب جدایی دکتر نوروزی پزشک سابق استقلال، پزشک جدید برای هواداران باشگاه مطلبی منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دکتر مهدی سیاهپوش پزشک جدید تیم فوتبال استقلال به مناسبت شروع کارش با این تیم، متنی را منتشر کرد که شرح زیر است:

امروز، روز مهم و عزیزی در زندگی من است. بدون شک پیوستن به کادر تیمی که همواره پای شکست‌هایش گریسته و با پیروزی‌هایش غرق در شادمانی شده‌ام، مهمترین افتخار تاریخ زندگی من است.

من، مهدی سیاهپوش، پیش و بیش از آنکه، اعتبارم را از عنوان دکتری و تخصص ارتوپدی‌ام بگیرم، در هر شرایطی به استقلالی بودنم افتخار کرده و خواهم کرد.

این فرصت ارزشمند برای من غنیمتی بزرگ است و با وجود سنگینی بار این مسئولیت، با تمام وجود قدر این موهبت را خواهم دانست.

جا دارد از کادر حرفه‌ای و فوق العاده پزشکی سابق تیم بزرگ استقلال، و در راس آن‌ها از جناب آقای دکتر نوروزی عزیز قدردانی کنم. بدون شک، هیچ کس نمی‌تواند جایگاه والای این عزیزان را در تاریخ افتخارات تیم بزرگ استقلال انکار کند.

اما، تغییر و تحول در هر ساختاری، موافقین و مخالفینی خواهد داشت که اکثرا از روی حسن نیت و با هدف اعتلای جایگاه تیم ابراز نظر می‌کنند.

من با احترام به این اختلاف آرا، تمام تمرکز خود را در جهت انجام وظایف حرفه‌ای به کار خواهم گرفت و بسیار امیدوارم که بتوانم با انگیزه و انرژی فوق العاده‌ای که در وجودم احساس می‌کنم، نظر کادر فنی، بازیکنان و هواداران ارزشمند تیم بزرگ استقلال را جلب کنم.

مدیریت محترم باشگاه، امروز با حمایت از من و تیمم، از اعتبار و آبروی خود مایه گذاشته‌اند. به حرمت این اعتماد بزرگ، برای پاسداری از سلامت بازیکنان ارزشمند تیم محبوبم، فراتر از وظیفه خواهم جنگید.

من برای این امر خطیر آماده‌ام و حمایت شما هواداران ارزشمند، بزرگ‌ترین سرمایه من و تیمم، در استمرار مسیر پرافتخار گذشته و ساختن آینده‌ای پر افتخارتر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع:باشگاه استقلال

کد خبر: 1079531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =