بررسی وضعیت کاندیداهای ۱۴۰۰ در احزاب عضو جبهه پیروان آغاز شد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی وضعیت کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری در اکثر احزاب عضو این جبهه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدکمال‌الدین سجادی با اشاره به فعالیت‌های اخیر جبهه پیروان رهبری برای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: متاسفانه بدترشدن وضعیت شیوع کرونا در کشور سبب شد که جلسات شورای مرکزی جبهه پیروان که مشارکت نزدیک به ۱۸ حزب و تشکل را به همراه داشت، فعلآ منتفی شود و رایزنی‌ها و مشورت‌ها از طریق تلفن یا فضای مجازی انجام شود.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان همچنین با اشاره به فعالیت‌های تشکل متبوع خود برای انتخابات آینده، اظهار کرد: جامعه اسلامی کارمندان اما جلسات خود را برگزار کرده است و در نظر دارد که برای ریاست جمهوری و شورای شهر کار خود را دنبال کند، به هرحال قشری که تشکل ما در جامعه نمایندگی می‌کند از کارمندان شاغل، بازنشسته و بخش خصوصی را در بر می‌گیرد و این موضوعی است که کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری نیز به آن توجه پیدا کرده‌اند.

سجادی ادامه داد: به طوری‌که برای انتخابات ریاست جمهوری برخی از کاندیداهایی که اعلام آمادگی کردند تا با آن ملاقات کنیم و برنامه‌های خود را تشریح کنند، را در نظر گرفته‌ایم و به تناوب با ایشان دیدار می‌کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه کمیته‌ای در این تشکل برای بررسی وضعیت کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری تشکیل شده است، تاکید کرد: سایر احزابی که جزو جبهه پیروان هستند نیز اکثراً اقشاری محسوب می‌شوند و آنان هم کار بررسی شرایط کاندیداهای ریاست‌جمهوری را آغاز کرده‌ و کمیته‌هایی در این زمینه تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =