کشف کارگاه تولید روغن‌های تقلبی خوراکی در خانی آباد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف کارگاه تولید روغن‌های تقلبی خوراکی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر کشف کارگاه تولید روغن‌های تقلبی خوراکی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک یک واحد صنفی در محله خانی‌آباد، عوامل کلانتری ۱۶۰ خزانه، نسبت به بررسی و صحت‌سنجی موضوع اقدام کردند و بنابر مشاهدات عینی آنها مشخص شد در یک باب مغازه حدوداً ۳۰ متری، روغن‌های خوراکی تقلبی تولید می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در ادامه موضوع به مرجع قضائی منعکس شد که مرجع قضائی دستور ورود به مغازه مذکور را صادر کرد.

وی بیان کرد: پس از ورود مأموران به مغازه مذکور، مشخص شد دو نفر داخل مغازه حضور دارند و تعداد دو هزار و ۵۰۰ قوطی روغن خالی، حدود هزار و ۵۰۰ لیتر روغن خوراکی ایرانی و تجهیزات مربوط به لِیبل‌زنی، چاپگر صنعتی و پلمب درهای قوطی روغن در آنجا رؤیت شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از بررسی بیشتر مشخص شد، متهمان پس از خالی کردن روغن‌های تولید داخل، محتویات آن را داخل روغن‌های خارجی دیگر ریخته و پس از پلمب مجدد در، لیبل‌زنی، درج تاریخ تولید و انقضا روی قوطی و چیدن روغن‌ها داخل کارتن، هر قوطی را به قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رساندند.

موقوفه‌ای با اشاره به بازداشت دو متهم در این رابطه، گفت: متهمان برای رهایی خود، مبلغ هشت میلیون تومان رشوه به مأموران پیشنهاد دادند که مأموران پاک‌دست و وظیفه‌شناس، ضمن رد رشوه، این مورد را نیز در پرونده متهمان درج کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =