در قرارداد رشید مظاهری دست برده‌اند!

وکیل رشید مظاهری مدعی است او مشکلی برای همراهی استقلال در لیگ برتر ندارد اما پرونده وی همچنان بابت شناسایی جاعلین و معرفی به محاکم قضایی مفتوح است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ لیگ برتر از جمعه همین هفته آغاز می شود و اولین دیدار آبی پوشان پایتخت روز شنبه ١٧ ابان ماه برگزار خواهد شد. اما با توجه به تاریخ اعلام شده از سوی کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به پرونده شکایت رشید مظاهری از تراکتور و بلعکس که ١٩ آبان است این نگرانی بین استقلالی ها به وجود امد که شاید رشید دیدار اول تیمش مقابل مس رفسنجان را از دست بدهد. از همین رو صادقی وکیل گلر جدید استقلال در خصوص روند پرونده توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید.  

«با توجه به شرایط پیش آمده و اظهارات ضد و نقیض در فضای رسانه ایی مختصری از روند بررسی پرونده آقای مظاهری خدمت مخاطبان ورزشی عرض می کنم.
آقای رشید مظاهری با باشگاه تراکتور تبریز در سال ۹۸ برای یک فصل توافق کردند تا با مبلغ معین شده به تیم تراکتور بپیوندد و مقرر شد در صورت تمایل طرفین برای فصول آینده توافق جدید صورت گیرد. با توجه به اتمام فصل ۹۹-۹۸ و عدم توافق مشاهده شد که در قرارداد آقای مظاهری بدون توافق و مجوز ایشان دخل و تصرف صورت گرفته و ارقامی برای فصول بعد نوشته شده و در سازمان لیگ ثبت گردیده است. با اعتراض آقای مظاهری تماس هایی با مسئولین باشگاه تراکتور تبریز گرفته شد که پاسخی دریافت نشد و با توجه به اینکه در آیین نامه نقل و انتقالات و آیین نامه انضباطی در چنین مواردی فقط راه حل فسخ درنظر گرفته شده ایشان فسخ قرارداد را انجام داد، که این اقدام با توجه به راهکار آیین نامه ایی به معنی تایید صحت موارد جعلی قید شده صورت گرفته در قرارداد نمی باشد. بعد از فسخ، باشگاه تراکتور تبریز شکایتی علیه آقای مظاهری تنظیم و به کمیته محترم تعیین وضعیت ارائه نمود. آقای مظاهری نیز بابت باقی مطالبات و جعل به طریق الحاق از باشگاه تراکتور شکایت نمود. بعد از برگزاری یک جلسه بررسی در کمیته محترم تعیین وضعیت، جهت بررسی و کارشناسی و احراز جعل، پرونده به کمیته محترم انضباطی ارجاع و بعد از بررسی مفاد پرونده رای به محکومیت باشگاه تراکتور داده شد. اما پرونده همچنان بابت شناسایی جاعلین و معرفی به محاکم قضایی مفتوح است. راجع به شکایت دیگر آقای مظاهری بابت مطالبات مالی نیز رای به نفع آقای مظاهری در کمیته تعیین وضعیت صادر گردید. در مورد شکایت باشگاه تراکتور پیرامون فسخ آقای مظاهری که با توجه به قرارداد جعلی ثبت شده در سازمان لیگ بعنوان تنها راهکار قانونی صورت گرفته بود توسط کمیته محترم تعیین وضعیت مقرر گردید، در تاریخ ۱۹ آبان جلسه رسیدگی برگزار گردد. نکته قابل توجه این است که، در رای قطعی کمیته محترم انضباطی مبنی بر احراز قطعی جعل صورت گرفته در قرارداد، اعلام می دارد نمی توان در هیچ یک از مراجع فوتبالی و ارکان فدراسیون محترم فوتبال به بندهایی که در آن جعل صورت گرفته استناد نمود. با توجه به این رای و استناد باشگاه تراکتور به بندهای جعلی در شکایت علیه آقای مظاهری، منتظر برگزاری جلسه بررسی کمیته محترم تعیین وضعیت هستیم تا رای نهایی را صادر نماید. موضوع دیگری که لازم به ذکر است این است که آقای مظاهری با توجه به قرارداد فصل جدیدش با باشگاه مردمی و پرطرفدار استقلال با تمام توان و تمرکز در حال انجام تمرینات ورزشی خود است و سعی دارد بعنوان یک بازیکن حرفه ایی در دروازه تیم استقلال و تیم ملی فوتبال ایران بدور از هرگونه حاشیه خوش بدرخشد، تا دل تمامی هواداران تیم محبوب استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را شاد و خوشحال نماید. و این نوید را به هواداران استقلال می دهم که رشید مشکلی برای همراهی استقلال نخواهد داشت. ماهم امیدواریم هرچه سریعتر به پرونده ایشان رسیدگی و رای نهایی صادر گردد. در اینجا از مسئولین فدراسیون محترم فوتبال و به ویژه کمیته محترم انضباطی، کمیته محترم تعیین وضعیت، کمیته محترم استیناف و سازمان لیگ بابت زحمات فراوان و سعی در اجرای عدالت و تسریع در صدور حکم نهایی تشکر می نمایم.»

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1079546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =