رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حمله تروریستی به دانشگاه کابل را محکوم کرد

دکتر طهرانچی با صدور پیامی، حمله تروریستی به دانشگاه کابل را محکوم کرد و شهادت جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به دانشگاه کابل، شهادت جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: خبر تأسف بار حمله تروریستی به دانشگاه کابل و شهادت تعدادی از اساتید محترم و دانشجویان عزیز این دانشگاه، موجی از تأثر و تألم را در جامعه دانشجویی و دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران برانگیخت.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت به همه بازماندگان این حادثه تلخ و تأسف بار به ویژه رئیس محترم دانشگاه کابل محمد عثمان بابری و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این رویداد تلخ، جنایت مذکور را به شدت محکوم می نماید و امیدوار است که افغانستان عزیز پیوسته در سایه امنیت کامل به سر برد و مراکز علمی این کشور اسلامی همسایه در محیطی آرام، این رسالت مقدس را بر دوش بکشند و همکاری های دانشگاهی و علمی دو کشور به ویژه در عرصه دانشگاه آزاد اسلامی روز به روز گسترش بیشتری یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =