۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت قهرمان ایران است

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد در بیانیه‌ای آورده است: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت قهرمان ایران است و این روز بزرگ یادآور شکست همینه پوشالین استکبار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مناسبت سالروز ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت قهرمان ایران است. این روز بزرگ یادآور شکست همینه پوشالین  استکبار است.

در این بیانیه اضافه شده است: از همین رو بود که خمینی کبیر(ره) این حادثه را انقلاب دوم و چه بسا مهم‌تر از آن نامیدند.

در این بیانیه بیان شده است: اگرچه امسال با وجود محدودیت‌های بهداشتی امکان برگزاری پرشور این مراسم به صورت حضوری میسر نیست، اما آنچه واضح بوده اینکه نفرت و بیزاری ملت‌های آزاده از استکبار جهانی هرچه بیشتر شده و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشانه‌های افول آمریکا به وضوح نمایان است.

در ادامه بیانیه عنوان شده است: امروز به خوبی می‌توان صدای خرد شدن استخوان‌های زورگویان کاخ سفید را در زیر آوار مشکلات داخلی و از بین رفتن هژمونی منطقه‌ای و جهانی شنید.

در انتهای بیانیه آمده است: کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن تبریک ایام سراسر نور میلاد پیامبر رحمت صلی‌الله و علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه‌السلام، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سرآغاز تحقیر جبهه استکبار در جهان را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =