جنگ غول‌های ته جدولی!

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با نبرد مدعیان همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز- تینا نجفی؛ هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود. دیدار بین دو تیم رئال مادرید و اینتر در گروه B یکی از حساس‌ترین آن‌هاست.

جدال مرگ و زندگی!

جایگاه دو تیم در جدول گروه B نشان دهنده میزان حساسیت این مسابقه است. شاگردان زیدان، پس از فتح ال کلاسیکو هم نتوانستند در لیگ قهرمانان به پیروزی برسند تا همچنان به دنبال برپایی جشن اولین پیروزی خود باشند. آنها مسابقه هفته اول خود را واگذار کردند و در دیدار دوم با گریز از شکست، یک امتیازی شدند. در آن سو اینتر هم در لیگ قهرمانان، همانند سری آ هنوز موفق به برطرف کردن انتظارات هوادارانش نشده است. دو تساوی در دو هفته ابتدایی، آبی و مشکی پوشان را تا رده سوم پایین برده است. بنابراین آنتونیو کونته برای زنده نگهداشتن امید صعود به مرحله یک هشتم،باید شاگردانش را برای کسب پیروزی روانه ورزشگاه دی استفانو کند. اینتر با ۲ امتیاز و رئال با تنها ۱ امتیاز، در جایگاه سوم و چهارم جدول گروه B هستند.در این گروه شاختار دونتسک صدرنشین است.

اعاده حیثیت؛ ماموریت تکراری این فصلِ کهکشانی ها

قرار گرفتن نام پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا در قعر جدول گروه‌بندی، آنقدر برای کهکشانی ها سنگین بوده است که حتی موجب شد،شایعه کنار گذاشتن زیدان هم در رسانه‌ها مطرح شود. حتی پیش از ال کلاسیکو، گمانه زنی ها تا انتخاب جانشین احتمالی او هم پیش رفت. البته با پیروزی در مقابل کاتالان ها، این زیدان بود که حکم تثبیت را دریافت کرد. اما بعید نیست که اگر نوار ناکامی‌های سفیدپوشان در لیگ قهرمانان ادامه پیدا کند، مرد فرانسوی مجددا از سوی سران رئال تحت فشار قرار گیرد. باید دید که آیا راموس و یارانش، بار دیگر منجی زیدان می شوند یا خیر!

معجزه ای در کار نبود؛ لوکاکو غایب قطعی!

روملو لوکاکو که از چندی پیش با مصدومیت از ناحیه ران مواجه شده بود و دیدار آخر اینتر در سری‌آ در برابر پارما را هم از دست داده بود، در برابر رئال هم غایب خواهد بود. هر چند اینتری‌ها به بازگشت این ستاره بلژیکی امید زیادی داشتند. اما غیبت لوکاکو در تمرین پایانی،حکایت از مسجل شدن غیبت او در برابر کهکهشانی‌ها دارد. میلان اشکرینار هم دیگر بازیکنی است که چندروزی در اردوی آبی و مشکی‌ها غایب بود. این مدافع ۲۴ ساله به دلیل ابتلا به کرونا بازی های اخیر اینتر را از دست داده است. اما در صورتی که جواب تست مجدد او منفی شود، نامش در لیست بازیکنان این دیدار حساس قرار خواهد گرفت.

نتیجه دو تیم در آخرین بازی پیش از بازی بزرگ

رئال در آخرین بازی ماقبل این جدال حساس، به بردی پرگل در برابر هوئسکا دست یافت. نکته قابل توجه این دیدار، گلزنی هازارد بازیکن بلژیکی کهکشانی ها بود. هازارد پس از ۳۹۲ روز پایش به گلزنی باز شد تا او و تیمش با روحیه ای مضاعف به استقبال جدال بزرگ بروند. اما اینتر در سری آ در مقابل پارما به نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد.

داور مسابقه

کلمنت تورپین، قاضی این جدال مرگ و زندگی خواهد بود. او که جوان‌ترین داور بین المللی فرانسه است، از سال ۲۰۱۱ در لیست یوفا قرار دارد. تورپین دو فصل پیش نیز قضاوت یک دیدار اسپانیایی_ایتالیایی را برعهده داشت. آن مسابقه که بین رئال مادرید و رم برگزار شد، با نتیجه ۲ بر ۰ به سود تیم اسپانیایی به پایان رسید.

کد خبر: 1079588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =