پیامبر اسلام چشمه جوشان عزت وکرامت است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی گفت که رونمایی از معامله قرن، یهودی سازی قدس شریف، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) تصادفی نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با مشارکت ۳۰۰ عالم و متفکر جهان اسلام از طریق ویدیو کنفرانس درحال برگزاری است.

حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب و رئیس کنفرانس وحدت اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد: جهان اسلام از زمان تهاجم استعمارگران و طمع ورزان بیگانه تا به امروز مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است که هدف آن ها ذلیل کردن مسلمانان است. این مساله همچنان به شکل های مختلف و با روش های پیچیده و بررسی شده تداوم دارد و در حال افزایش است، آن ها همچنین در خطاب و مواضع سیاسی کشورهای مسلمان ضعف و عقب نشینی پیدا کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های دشمن در پی پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه شد؛ انقلابی که کرامت و عزت نفس را به مسلمانان بازگرداند. از آن زمان به بعد دشمن تمام امکانات خود را به کار گرفت تا از طریق جنگ های نظامی، رسانه ای، اقتصادی و امنیتی روحیه شکست و تسلیم را در میان مسلمانان ایجاد کند اما پیروزی انقلاب اسلامی و درپی آن پیروزی هایی که در فلسطین و جنوب لبنان و مناطق مختلف جهان اسلام محقق شد نشان دهنده ایستادگی در مقابل دشمن و محافظت از عزت و کرامت و هویت اسلامی است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت که ما امروز نیاز مبرم و حیاتی به ایجاد روحیه عزت و کرامت در جای جای امت عزیز اسلامی داریم و بدون شک پیامبر اعظم اسلام(ص) چشمه جوشان عزت و کرامت در تمام عصرها است و تمام مسلمانان دنیا احساس عزت می کنند و سیره رسول اکرم را به یاد دارند.


رئیس کنفرانس وحدت اسلامی تاکید کرد که به دلیل سهل انگاری برخی حکومت های اسلامی در حفاظت از عزت کشورهای خود و کرامت ملت های خود و همچنین به دلیل ضعفی که در برابر دشمن نشان دادند، دشمنان امت اسلام برای تعمیق روحیه ذلت در میان مسلمانان تمام تلاش خود را به کار گرفتند و همزمان بودن معامله قرن، یهودی سازی قدس شریف، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اهانت به رسول مکرم اسلام(ص) تصادفی نیست و این بخشی از طرح و برنامه قدیمی برای ایجاد ذلت و ضعف در میان مسلمانان است.

وی در پایان گفت که هفته میلاد پبامبر اکرم و هفته وحدت اسلامی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است به همین دلیل تصمیم گرفتیم که علیرغم انتشار ویروس کرونا امسال این مراسم را پرشکوه تر برگزار کنیم.


انتهای پیام/

کد خبر: 1079597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =