گرم شدن تنور لیگ قهرمانان اروپا با اوج گیری بازی‌ها

هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهرداد یاراحمدی؛ در ادامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا و در چهار چوب هفته سوم این رقابت ها تیم های چهار گروه اول امروز سه شنبه از ساعت ۲۱:۲۵ و ۲۳:۳۰ دقیقه برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.
بایرن‌مونیخ، اتلتیکومادرید در گروه اول به مصاف حریفان خود می روند و رئال‌مادرید و اینتر در گروه دوم مهم ترین دیدار هفته سوم را انجام خواهند داد. منچسترسیتی و لیورپول نیز با حریفان خود روبه رو خواهند شد.

گروه A

لوکوموتیو مسکو _ اتلتیکو مادرید

این دیدار در ورزشگاه RZD آرنا شهر مسکو انجام خواهد شد و تیم لوکوموتیو میزبان شاگردان سیمئونه خواهند بود. اتلتیکو با سیمئونه موفق شد در هفته جاری لالیگا با نتیجه سه بر یک حریف خود را مغلوب کند تا با روحیه ای خوب پا در این رقابت بگذارد.
اتلتیکو در دو بازی قبل در لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی و یک باخت داشته است و میزبان برابر بایرن شکست را تجربه کرده است و با سالزبورگ به تساوی رسید.

سالزبورگ _ بایرن مونیخ

تیم اتریشی در سومین دیدار خود میزبان تیم پر قدرت و مدعی اول قهرمانی بایرن خواهد بود، این دیدار در اتریش و ورزشگاه رد بال آرنا برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار بر عهده دنی ماکیلی داور ۳۷ ساله و هلندی خواهد بود که به نظر قضاوت چندان سختی را تجربه نخواهد کرد.
بایرن دو دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و میزبان یک تساوی و یک شکست متحمل شده است.

گروه B

شاختار دونتسک _ مونشن گلادباخ

در گروه دوم شاختار دونتسک اوکراین میزبان تیم آلمانی مونشن گلادباخ خواهد بود، این دیدار در شهر کیف و ورزشگاه المپیسکی این شهر برگزار خواهد شد. شاختار در دو بازی قبلی خود موفق شد رئال مدعی را مغلوب و برابر اینتر نتیجه خوب تساوی را کسب کند. در مقابل مونشن گلادباخ نیز به دو تساوی دو دو برابر دو تیم پرقدرت رئال و اینتر رسیده است.

رئال مادرید _ اینتر میلان

بدون شک مهمترین و جذاب ترین دیدار شب اول هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا دیدار دو تیم رئال مادرید اسپانیا و اینتر میلان ایتالیا خواهد بود. رئال با زیدان هر چند در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی کسب نکرده است اما در لالیگا شرایط خوبی را تجربه می کند.
دیدار دو تیم در شهر مادرید و ورزشگاه دی استفانو برگزار خواهد شد و قضاوت این دیدار حساس بر عهده کلمنت تورپین خواهد بود.

گروه C

پورتو _ مارسی

یاران مهدی طارمی در تیم پورتو در سومین دیدار خود به مصاف تیم مارسی خواهند رفت، پورتو در همین شهر و ورزشگاه دراگو میزبان تیم فرانسوی خواهد بود.
پورتو در دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک شکست داشته است و مارسی نیز دو باخت داشته است و برای این که امیدوار به ادامه رقابت ها باشد باید در بازی امشب امتیاز بدست آورد.

منچستر سیتی _ المپیاکوس

شاگردان گواردیولا در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم یونانی المپیاکوس خواهند بود این دیدار در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار خواهد شد. سیتی در دو بازی گذشته خود سه گل به تیم مارسی زده است و با نتیجه سه بر یک مقابل پورتو به پیروزی رسیده است. المپیاکوس نیز در دو بازی قبلی خود مارسی را با یک گل شکست داده است و با دو گل برابر پورتو مغلوب شده است.
کسب امتیاز در ورزشگاه خانگی شاگردان گواردیولا کار ساده ای نخواهد بود اما اگر المپیاکوس بتواند این شگفتی را خلق کند به آینده امیدوار خواهد ماند.

گروه D

آتالانتا _ لیورپول

در گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا تیم ایتالیا میزبان لیورپول مدعی خواهد بود این دیدار در ورزشگاه آتلتی آتزوری دایتالیا شهر برگامو برگزار خواهد شد.
آتالانتا در دو دیدار اخیر خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و شرایط خوبی را تجربه می کند و در مقابل یاران صلاح در دو دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس و میدیولن پیروز شده اند و شانس اول صعود از گروه خود خواهند بود.

میدیولن _ آژاکس

آخرین دیدار شب اول هفته سوم در کشور دانمارک و ورزشگاه MCH آرنا برگزار خواهد شد.
تیم دانمارکی در دو بازی خود دو شکست را متحمل شده است آن ها برابر آتالانتا با چهار گل و برابر لیورپول دو گل دریافت کرده اند تا بدترین تیم گروه چهارم باشند آن ها اگر می خواهند امیدی به آینده داشته باشند باید برابر آژاکس امتیاز بدست آورند. از طرفی آژاکس نیز در دو بازی گذشته خود یک شکست و یک تساوی کسب کرده است.
در گروه چهارم لیورپول به نظر از پیش صعود کرده خواهد بود و بقیه تیم ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کد خبر: 1079640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =