فعالیت گروه‌های جهادی در کلینیک خاتم الانبیا واحد اصفهان/ ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندان‌پزشکی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: با همت گروه‌های جهادی و بسیج دانشجویی، کلینیک خاتم الانبیاء(ص) واحد اصفهان مراجعان خود را با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت رایگان ویزیت می‌کند.

سعید شریفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در حوزه رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: به لطف خدا و کمک خیرین و همچنین تلاش‌های شبانه روزی دانشجویان ما در گروه‌های جهادی دانشگاه، چندین اقدام ارزشمند طی ماه‌های گذشته با محوریت رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت.

وی افزود: نخست این که دانشجویان در اواخر ایام ماه صفر، اقدام به توزیع بسته‌های بهداشت فردی در قالب راه‌اندازی پایگاه سلامت کردند که اقدام ارزنده‌ای بود؛ همچنین اقشار مستمند و مستضعفی که به کلینیک‌های دندان پزشکی واحد اصفهان می آمدند، از این بسته‌ها استفاده می کردند.

شریفی ادامه داد: اقدام ارزشمند دیگری که در ایام ماه آبان انجام شد، پخت و توزیع بیش از 5هزار غذای گرم در آشپزخانه دانشگاه بود که مواد اولیه آن به همت خیرین و با محوریت و تلاش خستگی ناپذیر دانشجویان بسیجی انجام گرفت. این بسته‌های غذایی در مناطق کم برخوردار به مناسبت میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ص) توزیع شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان تصریح کرد: در همین راستا و با همت گروه‌های جهادی و بسیج دانشجویی، کلینیک خاتم الانبیاء(ص) دانشگاه مراجعان خود را با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت رایگان ویزیت می‌کند. همچنین خدمات دندانپزشکی در این کلینیک به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی در میان مراجعان دانشگاه نیز در این ایام صورت می‌گیرد. این اقدام ارزشمند و قابل تامل با حمایت هیئت رئیسه دانشگاه و تحت نظارت استادان حوزه پزشکی و دانشجویان فعال در گروه‌های جهادی سلامت و رزم آوران فرهنگی انجام می‌گیرد.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: واحد اصفهان در راستای تعهد و مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه به ویژه در ایام کنونی، همواره پیشگام بوده و از کمک‌های خیرین و نهادهای انقلابی و ارزشی همچون بسیج بهره برده است. پیش از این نیز در ایام بازگشایی مدارس بیش از 100 هزار بسته لوازم مدرسه با کمک نهادهای حمایتی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این واحد توسط دانشجویان جهادی به صورت همدلانه بسته بندی و حتی توزیع شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079648

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =