وزارت ورزش در انتخاب مدیر استقلال دقت کند/پیشکسوتان سکوت نمی‌کنند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تعجیل در انتخاب مدیرعامل استقلال دلیل نمی‌شود فردی معرفی شود که مورد وثوق پیشکسوتان و هواداران نباشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال استقلال تهران به حکم قرعه کار خود را در لیگ برتر با دیدار برابر مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی آغاز می‌کند که این قرعه از نظر پیشکسوت آبی پوشان برای شروع لیگ مناسب است.

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در این ارتباط اظهار داشت: شروعی خوب و با پیروزی برای استقلال در لیگ برتر مهم است و یک پیروزی می‌تواند این تیم را با روحیه راهی مسابقات پیش رو نماید. مس رفسنجان گرچه تازه از لیگ یک به لیگ برتر راه یافته و تیمی ناشناخته است، اما همین حریف ناشناخته می‌تواند کار را برای آبی پوشان دشوار نماید.

هافبک میانی دهه هفتاد آبی پوشان تصریح کرد: بازی با تیم‌های ناشناخته و غیر قابل آنالیز سختی‌های خودش را دارد و معمولاً هفته‌های ابتدایی لیگ هم خیلی کیفیت تیم‌ها را مشخص نمی‌کند. با همه این اوصاف برای استقلال بازی با مس رفسنجان در هفته اول خیلی بهتر از قرار گرفتن مقابل تیم‌های مدعی است.

وی در خصوص بازیکنان جدی این تیم بیان داشت: ظاهراً بازیکنان خوبی جذب تیم شدند اما در نهایت باید کیفیت آنها را بعد از شروع بازی‌ها مورد نقد قرار دهیم. یک بازیکن هرچقدر هم که توانمند باشد، باز هم باید بتواند در جریان مسابقات خودش را در حد استقلال نشان دهد.

بیگی در خصوص مدیریت باشگاه نیز گفت: گرچه جامعه پیشکسوتی انتظار دارد هرچه سریع‌تر مدیرعامل استقلال مشخص شود اما تعجیل در این انتخاب باید با دقت و وسواس صورت گیرد و در نهایت نیز فردی به عنوان مدیرعامل انتخاب شود که مورد وثوق هواداران و پیشکسوتان قرار گیرد. قطعاً در صورت انتخاب افرادی که ذیصلاح نباشند، پیشکسوتان سکوت نخواهند کرد و از وزارت ورزش مطالبه‌گری می‌نمایند.استقلال به مدیری که تنها یک بله قربان گو باشد نیاز ندارد و ما در مقابل انتخاب چنین مدیری سکوت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1079655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =