رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس منصوب شد

با حکم احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، محمد علی جماتی پور به سمت رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه منصوب و از خدمات مهری تبریری تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید و قدیم اداره کل  تربیت بدنی دانشگاه، با گرامی داشت سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت گفت: حوزه تربیت بدنی یکی از مهمترین بخش های دانشگاه است که می تواند در پرورش روحی و روانی افراد در کنار سلامت جسمانی، نقش قابل ملاحظه ای در تربیت نیروی جوان داشته باشد.

محمود صباحی زاده با اشاره به سبک زندگی مردم و فاصله گرفتن آنان از زندگی سنتی گفت: نبود تعادل لازم در دریافت و مصرف انرژی افراد با توجه به سبک های مدرن زندگی، توجه به تربیت بدنی به عنوان منجی انسان ها برای رسیدن به تعادل روحی، روانی و سلامت جسمانی از مهمترین ارکان مورد توجه در دانشگاه آزاد است.

وی برنامه ریزی صحیح، استفاده از پتانسیل استادان، دانشجویان و کارکنان را در توسعه ورزش یک امر ضروری خواند و تاکید کرد: مشارکت دادن همه دانشگاهیان در امور ورزشی از مهمترین خواسته های اینجانب برای گسترش این مهم  در دانشگاه است.

صباحی زاده با قدردانی از مهری تبریزی رئیس اسبق اداره تربیت بدنی با قرائت و اهدا حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، به محمد علی جماتی پور، وی را به عنوان رئیس جدید این اداره کل معرفی کرد.

رئیس جدید اداره تربیت بدنی نیز در این آیین با اعلام برنامه خود گفت: از حسن اعتماد مسئولان سپاسگزارم و امیدوارم بتوان با همکاری همه دانشگاهیان، گام های بزرگی در جهت توسعه ورزش در دانشگاه بردارم.

محمد علی جماتی پور با قدردانی از زحمات مهری تبریزی گفت: وی مسئولی دلسوز و توانمند بود و تمام تلاش خود را صرف تعالی ورزش نموده است که امیدوارم بتوانم در ادامه پیش برد این سیاست ها، گام های مثبتی بردارم.

جماتی پور کارمند رسمی دانشگاه است که قبل از این مدیریت روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس، مربیگری سطح یک ایران در رشته  فوتسال، عضویت در  تیم های باشگاهی بندرعباس، 20 سال عضویت در تیم کارکنان و اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد بندرعباس، حضور در مسابقات قهرمان کشوری و کسب مقام های و عناوین مختلف، در رشته فوتسال را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1079656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =