رئال‌مادرید ۳ اینتر ۲؛ نبردی که ۲۲ سال منتظرش بودیم

تیم فوتبال رئال مادرید در یک بازی جذاب و تماشایی موفق به شکست ۳ بر ۲ اینترمیلان و کسب اولین سه امتیاز خود در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ آخرین مسابقه رسمی اینترمیلان و رئال مادرید در سال ۱۹۹۸ برگزار شده بود. جایی که دو تیم در مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه های اروپا برابر هم قرار گرفتند و حالا پس از ۲۲ سال بار دیگر در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برابر هم صف آرایی کردند.

اینتر و رئال حالا در شرایطی به هم رسیدند، که شاگردان کونته دو تساوی مقابل مونشن گلادباخ و شاختار کسب کرده بودند و رئال با تساوی مقابل نماینده آلمان و شکست برابر شاختار به این دیدار رسیده بود و هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی بودند ولی این شاگردان زیدان بودند که در کمپ تمرینی خودشان از نراتزوی میزبانی می‌کردند و تسلط خود را از همان دقایق اول بازی شروع کردند.

اولین موقعیت این بازی در دقیقه ۴ روی ضربه آسنسیو ایجاد شد ولی هندانوویچ واکنش خوبی داشت و توپ را با دست راست راهی کرنر کرد و در ادامه سانتر خطرناک رئالی‌ها پایان کارشان در این حمله بود. رئال که بازی را تهاجمی شروع کرده بود، در دقیقه ۷ بار دیگر روی دروازه اینتر خطرساز شد و شوت او با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رفت. 

اینتر که تا دقیقه ۱۰ دفاع کرده بود، روی یک ضدحمله و پاس اشرف حکیمی از سمت راست صاحب موقعیت گلزنی شد و پریشیچ پس از جا گذاشتن مدافع رئال در دهانه دروازه سانتر کم دقتی برای بارلا کرد و ضربه سر این بازیکن پس از برخورد به تیرک دروازه به کرنر رفت. در ادامه شوت مارتینز به خوبی زده شد ولی توسط کورتوآ دفع شد.  

پس از اینکه شوت کروس در اختیار سمیر قرار گرفت، مارتینزمهاجم آرژانتینی اینتر در دقیقه ۱۳ پس از کنار زدن راموس پاسی در عرض برای ویدال فراهم کرد و ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی به تور کناری دروازه برخورد کرد. 

چند دقیقه بعد بار دیگر نفوذ خطرناک رئال ها از سمت چپ خط دفاعلی اینتر با ارسال آنها به داخل محوطه جریمه همراه شد و بار دیگر والورده هافبک رئال مارید ضربه خطرناکی را به دروازه هنداوویچ زد ولی ضربه او به زمین خورد و بار دیگر به اوت رفت.

اشتباه اینتری ها و گل بنزما 

حملات پراکنده دو تیم با برتری سفیدپوشان مادریدی ادامه داشت تا اینکه آنها در دقیقه ٢۵ روی اشتباه اشرف حکیمی و پاس رو به عقب او که در میانه راه توسط بنزما قطع شد به گل رسیدند. کریم بنزما برای ثبت این گل پس از جا گذاشتن دروازه بان اینتر که سعی داشت زودتر از او به توپ برسد، با بغل پا دروازه خالی را باز کرد. 

سانتر کروس و اینبار گلزنی کاپیتان راموس

 رئال مادرید پس از گلزنی با آرامش بیشتری بازی را دنبال کرد و موفق شد در دقیقه ۳۳ روی ارسال تونی کروس روی کرنری از سمت راست خط دفاعی اینتر، شرایط را برای گلزن کاپیتان راموس فراهم کند که روی تیرک اول بالاتر از مدافعان اینتر ضربه سر خود را به زاویه مخالف هندانوویچ زد.

مارتینز و جبران بلافاصله یکی از گل‌های خورده

با توجه به غیبت لوکاکو که مهم‌ترین غایب این مسابقه بود، همه نگاه ها برای گلزنی به مارتینز بود و این مهاهم آرژانتینی که تا پیش از دقیقه ۳۵ نیز مدافعین رئال را آزار داده بود، در همین دقیقه روی پاس فوق العاده بارلا که با پشت پا برای او فرستاده شد و او را در موقعیت تک به تک با کورتوآ قرار داد، گل اول اینتر را با یک ضربه بغل پای دقیق وارد دروازه رئال مادرید کرد.

10دقیقه پایانی نیمه اول این مسابقه در شرایطی خاتمه یافت که شاهد برخوردهای زیادی میان بازیکنان دو تیم بودیم و داور مسابقه در ثانیه های واپسین این نیمه روی تکل خطرناک ویدال به این بازیکن شیلیایی کارت زرد نشان داد.

اینتر با شروع نیمه دوم عملکرد بهتری ارائه می‌داد و تلاش می کرد با پرس از از زمین تیم میزبان و ارسال های پاس های متوالی از چپ و راست دروازه رئال موقعیت ایجاد کند و گرفتن چند خطا در کناره های زمین حاصل این نمایش تا دقیقه ۵۵ بود.  

اینتر که تا دقیقه ۶٢ با پرس شدید اجازه بازیسازی از رئال را گرفته بود، در همین دقیقه روی ارسال پریشیچ می توانست به گل برتری برسد ولی راموس زودتر از مارتینز به توپ رسید و کرنر داد. 

در دقیقه ۶٢ زیدان دو تعویض همزمان انجام داد. هاوارد و آسنسیو بیرون کشیده شدند و به جای این دو بازیکن دیاز و وینیسیوس وارد زمین شدند. 

با این دو تعویض شرایط تیم میزبان تغییر کرد و در دقیقه ۶۵ ضربه واسکز از پشت محوطه جریمه زده شد و با اختلاف بسیار کمی به اوت رفت.

مارتینز اینبار گل ساخت

پرس شدید اینتر که از ابتدای نیمه دوم  شروع شده بود و نمایش خوب این تیم بالاخره در دقیقه ۶٧ جواب داد و روی پاس خوب مارتینز که با ضربه سر برای پریشیچ ارسال شد، به گل دوم بازی برای نراتزوری ختم شد. پریشیچ برای این گل با یک ضربه پای چپ توپ را به زاویه مخالف گلر بلژیکی رئال مادرید زد.  

 بلافاصله پس از این گل شوت کروس با با واکنش خوب سمیر به جایی نرسید و در ادامه اینتر بار دیگر روی ارسال زمینی از سمت چپ خط هجومی توسط یانگ می توانست به گل برسد.  

اشتباه مندی در دفع توپ چیزی نمانده بود که اینتر را با ضربه فنی و زیبای مارتینز در دقیقه ٧۴ به گل سوم بازی برساند. 

در دقیقه ٧۶ بار دیگر اینتر روی یک ضدحمله صاحب توپ شد و پاس مارتینز برای پریشیچ با ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد. 

کونته سرانجام در دقیقه ٧٨ دست به تعویض زد و سانچز و گالیاردینی را جایگزین پریشیچ و بارلا کرد. همزمان زیدان هم سومین تعویض خود را انجام داد و مودریچ را جایگزین کروس کرد. 

تعویض‌های زیدان و گل سوم رئال مادرید 

فرار وینیسیوس از سمت راست خط دفاعی اینتر و ارسال سریع و در عرض او، روی محوطه جریمه به دیاز رسید و این بازیکن برزیلی پس از کنترل توپ با یک ضربه دقیق و محکم دروازه سمیر را برای بار سوم باز کرد. دروازه‌بان اینتر فقط تماشاگر این گل بود. 

شوت کریم بنزما در شرایطی که اینتر برای زدن گل تساوی تلاش می کرد با واکنش خیلی خوب سمیر راهی کرنر شد تا این مسابقه در نهایت با برتری ٣  بر ٢ تیم میزبان خاتمه پیدا کند.

با این نتیجه رئال مارید موفق به کسب اولین سه امتیاز خود در سومین مصاف شد و با ۴ امتیاز حالا امیدوارانه به سه بازی بعدی خود خواهد اندیشید. در سوی مقابل اما اینتر شرایط بسیار سختی پیدا کرد. امشب مونشن گلادباخ با نتیجه عجیب ۶ بر صفر موفق به شکست شاختار شد تا نماینده اوکراین ۴ امتیاز بماند و خودش را ۶ امتیازی کند و حالا اینتر با ۲ امتیاز در قعر جدول گروه دوم مسابقات قرار دارد و کار بسیار سختی در ۳ بازی باقی مانده برای صعود به دور بعد خواهد داشت.

در دیدار هفته چهارم گروه دوم، اینترمیلان در ورزشگاه سن سیرو از رئال مارید پذیرایی خواهد کرد و شاختار که با ۶ گل در خانه خودش شکست خورده باید در آلمان به مصاف مونشن گلادباخ شگفتی ساز این گروه برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =