سهیل مهدی: تمام مسائل برای برگزاری لیگ پیش بینی شده است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق مجوزی که برای شروع رقابت‌های لیگ برتر کسب کردیم، همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شد و اکنون تیم‌ها آمادگی کامل دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سهیل مهدی درباره آغاز رقابت‌های لیگ برتر از روز جمعه اظهار داشت: طبق مجوزی که برای شروع رقابت‌ها کسب کردیم، همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شد و اکنون تیم‌ها آمادگی کامل دارند. موارد لازم پیش بینی و شرایط فراهم شده و امروز هم وبینار آموزشی با مسؤولان برگزاری مسابقات برای اجرای بهتر پروتکل‌ها برگزار می‌شود. امیدواریم مانند سال گذشته با وجود شرایطی که پاندمی کرونا ایجاد کرده بتوانیم مسابقات خوبی را به مردم کشورمان تقدیم کنیم.  

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در باره شرایط باشگاه‌ها برای دریافت این مجوز گفت: درباره لیگ برتر مجوز ملی داریم که از اواخر دی و اوایل بهمن امسال رسماً کلید می‌خورد. تاکنون بحث مجوز حرفه ای را دنبال کرده ایم که بدون دخل و تصرف برای مسابقات لیگ برتر بوده و برای مسابقات آسیایی انجام شده است. تا شب گذشته مدارک باشگاه‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نقاط ضعف برای آخرین بار به آنها اطلاع داده شد.

مهدی در گفت و گو با شبکه تهران تلویزیون ایران ادامه داد: البته فرصت ارائه مدارک به پایان رسیده اما اکنون در حال رسیدگی و اصلاح آن مدارک هستیم. اگر نواقص شکلی وجود داشته باشد، به باشگاه‌ها برای رفع آنها کمک می‌کنیم و در نهایت گزارش ما برای تصمیم‌گیری تقدیم کمیته بدوی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =