کانون دانشجویی حقوق «دادخواه» در واحد تهران شرق آغاز به کار کرد

کانون دانشجویی حقوقی «دادخواه»، به طور رسمی و با همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تهران شرق و جمعی از دانشجویان رشته حقوق آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، کانون دانشجویی حقوق "دادخواه"، به طور رسمی و با همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تهران شرق و جمعی از دانشجویان رشته حقوق آغاز به کار کرد.

این کانون زیر نظر معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد و با سرپرستی «میلاد آزاد»، با هدف پیشگامی دانشجویان، در راستای ایجاد بستر مناسب برای ارتقای سواد علمی و فرهنگی و ایجاد تحرک و پویایی میان دانشجویان و همچنین پاسخگویی به نیازهای دانشجویان رشته حقوق در واحد تهران شرق تأسیس شد.

گفتنی است، در جلسه انتخابات هسته مرکزی این کانون که در آمفی تئاتر شهید آوینی دانشکده علوم انسانی تشکیل شد، سید علی موسوی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تهران شرق، فاطمه عینی مدیر فرهنگی مجموعه و جمعی از دانشجویان رشته حقوق جهت برگزاری انتخابات حضور داشتند.

دانشجویان می‌توانند برای عضویت در کانون و همچنین پیگیری  اخبار مربوط به کانون دانشجویی حقوق "دادخواه" را از طریق صفحه اینستاگرام @dadkhah_shargh دنبال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079707

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =