گسترش مراکز مهارتی در راستای آموزش‌های بالینی علوم پزشکی

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: افزایش ارتقای کمی و کیفی و استفاده بهینه از مراکز مهارتی موجود در زمینه آموزش مهارت‌های بالینی و گسترش این مراکز از دیگر برنامه‌های معاونت علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معصومه حیدریان درباره اولویت‌ها و برنامه‌های حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در سال تحصیلی جاری اظهار کرد که ارائه طرح‌های تحقیقی روانشناختی و بهداشتی درمانی درباره ویروس کرونا توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان ازجمله اقدامات این دانشکده در نیمسال ۰۰-۹۹ خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: برگزاری هرچه بهتر دروس مجازی چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی و سعی در شناسایی بخش‌های بیمارستانی نسبتاً امن و برگزاری کارآموزی دانشجویان در هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی از اولویت‌های این معاونت در سال جدید تحصیلی است؛ چراکه مواجهه با بیماری قسمتی از وظایف تیم بهداشتی درمانی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجو از طرف معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی محاسبه و تعیین می‌شود و باید اقدامات استانی طبق تصمیم معاونت انجام شود، افزود: باید سعی کنیم تا با تصویب رشته‌های علوم پزشکی  دایر در واحد دانشگاهی، بتوانیم در هر دو نیمسال پذیرش دانشجو داشته باشیم تا کمبود نیروی تخصصی در استان را به نحوی جبران کنیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: افزایش ارتقای کمی و کیفی و استفاده بهینه از مراکز مهارتی موجود در زمینه آموزش مهارت‌های بالینی و گسترش این مراکز از دیگر برنامه‌های معاونت علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید است.

حیدریان عنوان کرد: نظم و ترتیب در ارائه دروس مجازی، استفاده از تکنولوژی آموزشی، تهیه کتب جدید به‌صورت پی‌دی‌اف و بارگذاری آنها در کلاس‌های مجازی و ارائه تحقیق مرتبط با دروس به‌صورت میدانی و ارائه آن در کلاس مجازی از دیگر اقداماتی است که در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =