بازگشت کادر پزشکی پیشین استقلال منتقی شد

نشست دوستانه سرمربی استقلال با کادر پزشکی پیشین این تیم برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون بازگشت کادر پزشکی استقلال به این تیم مطرح اما هر بار این شایعات تکذیب شد.

مصاحبه محمود فکری در برنامه فوتبال برتر و همچنین پاسخ دکتر نوروزی به سرمربی استقلال باز هم این شایعه را قوت بخشید که کادر پزشکی پیشین این تیم به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گردند اما اتفاق رخ داده در فرودگاه دوحه برای تیم پزشکی با سابقه استقلال قابل هضم نبود.

بعد از همه این اتفاقات نشستی روز گذشته بین محمود فکری و دکتر نوروزی و دکتر ستوده برگزار و صحبت‌های زیادی در این زمینه مطرح شد. کادر پزشکی تیم استقلال از واکنش فیزیکی حسین حسینی با دکتر ستوده به شدت ناراحت بوده و در این خصوص با سرمربی آبی‌پوشان صحبت کردند. اگرچه این نشست دوستانه بین طرفین برگزار و در خصوص مسائل مختلف بحث شد اما با توجه به عقد قرارداد باشگاه استقلال با ۳ عضو جدید، دکتر نوروزی اعلام کرد بهتر است باشگاه به قرارداد خود نسبت به این نفرات پایبند باشد.

همچنین وی خطاب به محمود فکری و همکارانش گفت که از هیچ کمکی به مجموعه استقلال دریغ نخواهد کرد و  مثل همه این سال‌ها کمک حال این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1079717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =