بهره برداری از سامانه‌های هشداری سیل، زلزله و برف درتهران

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بهره برداری طرح های توسعه سامانه هشدار سیل، زلزله و برف و یخبندان در تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رضا کرمی محمدی با اشاره اقدامات صورت گرفته در مورد نصب سامانه‌های هشداری مرتبط با سیل، برف و زلزله در تهران گفت: با اقدامات انجام شده پروژه‌های مربوط به خرید، نصب و راه اندازی این سامانه ها در مورد سامانه های پیش بینی و هشدار سیل، یخبندان و زلزله انجام شد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید. 

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل مدل سازی پیش بینی سیل و یخبندان، افتتاح چهار ایستگاه سنجش برف سنجی در شمال تهران و ۲۲ ایستگاه جدید شتاب نگار زلزله است. 

کرمی محمدی با بیان اینکه مراسم رونمایی از این پروژه ها به صورت مجازی و با حضور مقامات و مسئولان شهری و کشوری برگزار خواهد شد، گفت: سال گذشته نیز ۱۰ ایستگاه باران سنج در حوضه های شمال تهران به بهره برداری رسید و این روند همچنان در تهران ادامه خواهد داشت. 

به گفته رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، با بهره برداری از سامانه های جدید می توان نسبت به انجام برنامه ریزی دقیق تر در حوزه مربوط به پیشگیری و مقابله با خسارت های اقتصادی و اجتماعی زلزله، سیل و یخبندان اقدام کرد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1079760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =