فناوران ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی مسکو حضور یافتند

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی اعلام کرد که شرکتهای دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه، دستاوردهای خود را ارائه کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از معاونت علمی و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق فعال ایرانی در حوزه اقتصاد دیجیتال با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات ناوبری روسیه رفتند.

این نمایشگاه که میزبان۱۶۰ شرکت معتبر روسی و ۲۰ کشور جهان بود، مجالی شد تا دستاوردهای دانش‌بنیانی ایرانی در قالب پاویونی ملی به نمایش در بیاید.

امسال سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری دیجیتال، مخابرات، ارتباطات و تجهیزات در شهر مسکو برپا شد و ۹ شرکت دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق ایرانی با ارائه آخرین دستاوردهای خود در آن شرکت کردند. حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه مسکو با ارائه محصولاتی در حوزه دیجیتال، ناوبری، ارتباطات و مخاربرات در این نمایشگاه معتبر اتفاق افتاد.

در این نمایشگاه سه روزه جدیدترین دستاوردهای حوزه راداری، سیستم‌های نوین ماهواره‌ای، عکسبرداری هوایی برای بررسی وضعیت آب و هوا، بلایای طبیعی، تجهیزات هدایت و کنترل هوایی و کشتیرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های مسکو به نمایش درآمده است.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با کمک کارگزاری ایرانی در این شهر، شرایط را برای حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در این نمایشگاه فراهم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =