پزشک استقلال:شجاعیان به‌زودی به میادین برمی‌گردد

پزشک جدید تیم استقلال اعلام کرد چنانچه دکتر نوروزی به این تیم بازگردد، ممکن است اختلالاتی در روند همکاری او و آبی پوشان رخ دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دکتر مهدی سیاهپوش که به تازگی به عنوان عضو کادرپزشکی استقلال انتخاب شده است، در محل باشگاه استقلال حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دکتر سیاهپوش امیدوارم در طول مدتی که قرار است در باشگاه استقلال حضور داشته باشیم، بتوانیم بهترین خدمات را به باشگاه استقلال و هواداران بزرگ و پرشور این تیم بدهیم.

وی در مورد حواشی مختلفی نظیر بازگشت دکتر نوروزی به استقلال گفت: راستش را بخواهید ممکن است این مسئله اختلالاتی را ایجاد کند اما ما بدون توجه به حواشی کار خودمان را انجام بدهیم و رسالت اصلیمان که ارائه خدمات درمانی به بازیکنان، کادرفنی و خانواده بزرگ استقلال ارائه بدهیم.

وی در مورد سابقه پزشکی اش توضیح داد: من دکترای تخصصی ارتوپدی را دارم و حدود 4 سال در مجموعه پزشکی ایفمارک به بازیکنان و کادرهای فنی خدمات ارائه می دادم.

دکتر سیاهپوش در مورد وضعیت بازیکنان استقلال از لحاظ مسائل پزشکی گفت: همه بازیکنان از لحاظ سلامت بدنی، در وضعیت خوبی قرار دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در مورد وضعیت داریوش شجاعیان و میزان مصدومیتش گفت: شجاعیان در ناحیه عضله بایسپس کشیدگی کوچکی دارد و امیدواریم هر چه زودتر به تمرینات بازگردد. اینکه می گویند اوضاع داریوش شجاعیان وخیم تر از این حرفهاست را قویا تکذیب می کنم و شجاعیان خیلی زود و با قدرت تر از قبل به میادین بازخواهد گذشت.

وی در پایان گفت: از جناب محمود خان فکری و هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه، آقای احمد مددی تشکر می‌کنم که به اعتماد کردند تا در کنار خانواده استقلال باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =