میری: تا جمعه تیم خود را مشخص می‌کنم

محمد میری، بازیکن فصل قبل تیم فوتبال نساجی مازندران از انتخاب تیم جدیدش تا روز جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ باشگاه ذوب‌آهن پس از توافق با محمد میری با مدیران باشگاه گل‌گهر وارد مذاکره شد و در نهایت همکاران امیر قلعه‌نویی رضایتنامه این بازیکن تازه وارد خود را برای انتقال به تیم ذوب‌آهن صادر کردند. با این حال، این انتقال به نتیجه نرسید تا جایی که میری از اینجا مانده و از آنجا رانده در انتظار تیم تازه‌ای باشد.

محمد میری در مورد دلیل منتفی شدن حضورش در باشگاه ذوب‌آهن، اظهار داشت: گل‌گهری‌ها خودشان رضایتنامه من را برای باشگاه ذوب‌آهن صادر کردند. نمی‌دانم چه اتفاقی بین‌شان رخ داد و در جریان نیستم.

وی در مورد احتمال بازگشت دوباره‌اش به باشگاه ‌گهر تصریح کرد: هیچ صحبت تازه‌ای با گل‌گهری‌ها نداشتم و نمی‌دانم نظرشان چیست. بعد از این اتفاق با باشگاه ذوب‌آهن هم صحبت نکردم و نمی‌دانم چه برنامه‌ای دارند!

بازیکن سابق فصل گذشته نساجی که به واسطه گل‌های زیبایش در هفته‌هایی پایانی لیگ برتر نوزدهم مورد توجه اغلب تیم‌های لیگ برتری قرار گرفته بود در مورد انتخاب تیم بعدی‌اش خاطرنشان کرد: هنوز تصمیم نگرفتم و تیم بعدی‌ام مشخص نیست، ولی در همین یکی دو روز تصمیم می‌گیرم. در هر حال تا جمعه همه چیز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1079809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =